کد خبر: 57366 A

ادعای عجیب درباره مشارکت بهروز وثوقی در قتل

ادعای عجیب درباره مشارکت بهروز وثوقی در قتل

یک تهیه‌کننده سینما در ادعایی عجیب گفت: بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل (که بخشی از تقصیر است) و پرونده قاچاق به ایران نمی‌آید.

ایران آرت: در حالی‌که بهروز وثوقی در مصاحبه‌های اخیرش از آرزوی خود برای بازگشت به ایران سخن گفته است، تهیه‌کننده فیلم‌های "ماجرای نیمروز" و "لاتاری" مدعی شد که این بازیگر سرشناس به دلیل آنکه به "متهم به مشارکت در قتل و قاچاق" است به ایران نمی‌آید.

ان گونه که صبح سینما نوشته، محمود رضوی در کلاب هاوس گفته است: بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل (که بخشی از تقصیر است) و پرونده قاچاق به ایران نمی‌آید؛ وثوقی خودش به ایران نمی‌آید، و اِلا او هم می‌تواند مثل خیلی از بازیگران و خوانندگان به ایران بیاید.

بهروز وثوقی هنوز به این ادعاهای عجیب واکنشی نشان نداده است.

وثوقی در آخرین گفتگویش که پیش از نوروز ۱۴۰۰ با هفته‌نامه چلچراغ انجام شده است می‌گوید: من آرزو دارم به هرحال برگردم به وطن. حتی اگر شده در آخرین لحظات زندگی‌ام که من برگردم و آن مملکت را دوباره ببینم و آن مردم را دوباره لمس کنم. این بزرگ‌ترین آرزوی من است. بعد از آن دیگر راحت سرم را می‌گذارم زمین و می‌روم.

ستاره فیلم‌های "قیصر" و "گوزن‌ها" می‌گوید: من عاشق وطنم هستم. عاشقم مردم وطنم هستم. آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم.

 

بهروز وثوقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین