کد خبر: 57439 A

زنان ابرقهرمان سرانجام به سینماها می‌آیند/ تقابل اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو

زنان ابرقهرمان سرانجام به سینماها می‌آیند/ تقابل اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو

"بیوه سیاه" ابتدا قرار بود در ماه می ۲۰۲۰ اکران شود اما چند بار به تعویق افتاد و حالا قرار است از ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰ به سینماها بیاید.

ایران آرت: فیلم "بیوه سیاه" (Black Widow) مارول و دیزنی پس از ماه‌ها تأخیر سرانجام بهار امسال از دیزنی+ و سالن‌های سینما پخش خواهد شد. در این عنوان ابرقهرمانی، اسکارلت جوهانسن در نقش "ناتاشا رومانوف" یا "بیوه سیاه" با گذشته‌ تلخ خود و خطاهایش مواجهه خواهد شد. تریلر جدید فیلم نیز بر روی "کار ناتمام" تمرکز کرده و مارول سعی کرده با توجه به فرجام این شخصیت در "انتقام‌جویان: آخر بازی" او را به نوعی رستگاری برساند. تریلر نهایی فیلم بیش از یک سال قبل منتشر شده بود.

"بیوه سیاه" ابتدا قرار بود در ماه می ۲۰۲۰ اکران شود اما با شیوع ویروس کرونا به ۶ نوامبر آن سال و سپس ۷ می ۲۰۲۱ موکول شد.

داستان فیلم بالطبع پیش از حوادث "آخر بازی" روی خواهد داد. دیگر بازیگران فیلم در کنار جوهانسن، "فلورنس پیو" در نقش "یلنا"، "دیوید هاربر" ستاره‌ی "چیزهای عجیب" نت‌فلیکس در نقش "الکسی/رد گاردین" و "ریچل وایس" در نقش "ملینا" بوده‌اند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط "اریک پیرسون"، "جک شیفر" و "ند بنسون" به نگارش درآورده‌اند و داستانی روایت کرده‌اند که وقایعش پس از "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" روی می‌دهد.

به گزارش 30نما جوهانسن سپتامبر سال گذشته در مصاحبه با "امپایر" گفته بود: "فکر می‌کنیم این فیلم به شکل مشخص بازتاب‌دهنده جنبش‌های "تایمز آپ" و "می‌‌تو" است. اگر به چنین مسائلی نمی‌پرداختیم و اگر این فیلم یک سر به سراغ‌شان نمی‌رفت، فرصت بزرگی را از دست می‌دادیم. به نظر من، به ویژه برای "کیت [شورتلند" کارگردان فیلم] بسیار اهمیت داشت فیلمی در مورد زنانی بسازد که به زنان دیگر یاری می‌رسانند، کسانی که زنان دیگر را از شرایطی سخت می‌رهانند. یک نفر از من پرسید آیا ناتاشا یک فمینیست است یا نه. البته که هست، واضح است. سؤال احمقانه‌ای است."

پیو دسامبر سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با "ایندی‌وایر" توضیح داده بود که "بیوه‌ سیاه" در واقع یک فیلم جاسوسی است: ""کیت شورتلند" [کارگردان فیلم] برای حفظ صراحت و غم موجود در قصه بسیار دقیق عمل کرد. فیلم در مورد احساسات است و در مورد دختران سرشکسته‌ای که سعی می‌کنند دوباره گرد هم آیند و شرایطی که پیش آمده را اصلاح کنند. در مورد اصلاح خود است، و نحوه‌ی انجام این کار. زنان جوان این فیلم را خواهند دید و اسکارلت را در بهترین حالتش خواهند دید و این نکته‌ مثبتی است."

"بیوه سیاه" مارول ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

 

اسکارلت جوهانسون انتقام جویان بیوه سیاه ناتاشا رومانوف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین