کد خبر: 57576 A

فیلم‌های جیمز باند را تماشا کنید و دستمزد بگیرید!

فیلم‌های جیمز باند را تماشا کنید و دستمزد بگیرید!

یک وبسایت آمریکایی به فردی که هر ۲۴ فیلم جیمز باند را در یک ماه تماشا کند، هزار دلار دستمزد می‌دهد.

ایران آرت: با نزدیک شدن به تاریخ اکران بیست‌وپنجمین قسمت از فیلم‌های جیمز باند، وبسایت آمریکایی نرد بر/ Nerd Bear به کسی که هر ۲۴ فیلم این مجموعه را در ۳۰ روز ببیند، یک هزار دلار دستمزد می‌دهد.

مجموعه فیلم‌های جاسوسی جیمز باند با فیلم دکتر نو (۱۹۶۲) با بازی شان کانری آغاز شده و به اسپکتر (۲۰۱۵) ختم می‌شود و تماشای آن در مجموع ۵۱ ساعت زمان می‌برد.  ثبت‌نام در این رقابت تا ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) ادامه دارد. همه شرکت‌کنندگان باید شهروند آمریکا بوده یا اقامت این کشور را داشته باشند.

به گزارش ایرنا داوطلبان ابتدا باید با پر کردن یک فرم توضیح دهند که چرا طرفدار جیمز باند هستند و چرا باید برای این کار انتخاب شوند. فردی که از بین این داوطلبان انتخاب می‌شود، باید تمام ۲۴ فیلم این مجموعه را ظرف ۳۰ روز تماشا کرده و با توجه به جزئیات هر فیلم در انتها یک گزارش بنویسد.

به این برنده علاوه بر هزار دلار پول نقد، یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری آمازون برای اجازه فیلم‌ها و یک کارت هدیه ۵۰ دلاری ای ام سی برای تماشای قسمت جدید جیمز باند در سینما، اهدا خواهد شد.

زمانی برای مُردن نیست با بازی دنیل کریگ جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است که پس از بارها تعویق به دلیل شیوع کرونا، سرانجام در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) روی پرده سینماها می‌رود.

 

جیمز باند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین