کد خبر: 57690 A

حمله خانواده گوچی به فیلم جدید ریدلی اسکات/ آل پاچینو فردی کوتاه قد و فربه است!

حمله خانواده گوچی به فیلم جدید ریدلی اسکات/ آل پاچینو فردی کوتاه قد و فربه است!

سینمایکی از مهم‌ترین نگرانی‌های "پاتریزیا گوچی" انتخاب "ال پاچینو" و "جرد لتو" در نقش آلدو و پائولو گوچی است.

ایران آرت: پاتریزیا گوچی، یکی از نوادگان گوچیو گوچی این هفته با انتشار بیانیه‌ای از طریق "اسوشیتد پرس" از جانب خانواده‌ی گوچی به فیلم "خاندان گوچی" (House of Gucci) به کارگردانی ریدلی اسکات معترض شد. در این درام تاریخی "لیدی گاگا" و "آدام درایور" نقش "پاتریزیا رجانی" و "مائوریتزیو گوچی" نوه‌ی مؤسس امپراطوری گوچی را بازی می‌کنند. "پاتریزیا رجانی" به جرم صدور فرمان قتل "مائوریتزیو گوچی" ۱۶ سال در زندان به سر برد.

"پاتریزیا گوچی" می‌گوید:‌ "واقعاً ناامید شده‌ایم. من از جانب خانواده‌ام صحبت می‌کنم. هویت یک خانواده را به سرقت برده‌اند و می‌خواهند از آن درآمدزایی کنند، تا درآمد سیستم هالیوود را بیشتر کنند… خانواده‌ی ما دارای یک هویت و حریم خصوصی است. می‌توان در مورد هر چیزی حرف زد اما مرزی وجود دارد که نباید از آن گذر کرد."

به گزارش ۳۰نما "پاتریزیا گوچی" ادعا می‌کند که وقتی با "جیانینا فاسیو" همسر "ریدلی اسکات" تماس گرفته تا به درک بهتری از مقاصد فیلمساز برسد، جوابی دریافت نکرده است. پاتزیزیا می‌گوید فاسیو اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ با اعضای خانواده‌اش ملاقات کرده وقتی در حال تولید فیلم دیگری بوده است. به اعتقاد فاسیو، دریافت نکردن پاسخ تنها "نگرانی‌های خانواده را تشدید می‌کند."

در گزارش "اسوشیتد پرس" آمده است: "پاتریزیا گوچی می‌گوید پس از دیدن فیلم تصمیم می‌گیرد که چه اقداماتی صورت دهد. نگرانی آن‌ها از انتخاب دو بازیگر شناخته‌شده برای دو شخصیتی که نقش ناچیزی در قتل "مائوریتزیو گوچی" داشته‌اند، دریافت نکردن پاسخ از کمپانی فیلمسازی اسکات و اطلاعات نادرست کتابی که فیلم بر اساس آن ساخته شده، نشأت می‌گیرد."

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های "پاتریزیا گوچی" انتخاب "ال پاچینو" و "جرد لتو" در نقش آلدو و پائولو گوچی است. او می‌گوید: "پدربزرگ من مرد بسیار خوش‌قیافه‌ای بود، مانند دیگر گوچی‌ها، و بسیار بلند قد، با چشمان آبی و بسیار جذاب. نقش او را "ال پاچینو" بازی می‌کند که چندان بلند قد نیست و تصاویر نشان می‌دهد که مردی فربه، کوتاه قد، با خط ریش و بسیار زشت است. شرم‌آور است، برای اینکه به‌هیچ‌وجه یادآور او نیست."

در مورد لتو، پاتریزیا تصاویر درز شده از فیلمبرداری که پائولو را با موهای به‌هم‌ریخته و لباس روشن نشان می‌دهد را نکوهش می‌کند و می‌گوید: "وحشتناک است، وحشتناک است. هنوز  توهین‌آمیز بودنش را حس می‌کنم."

گوچی به سازندگان فیلم اسکات اجازه استفاده از آرشیو خود را داده است. استودیوی ام‌جی‌ام "خاندان گوچی" را ۲۴ نوامبر اکران می‌کند.

 

گوچی ریدلی اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین