کد خبر: 57723 A

ژاله علو در ۹۴ سالگی چه می‌کند؟

ژاله علو در ۹۴ سالگی چه می‌کند؟

ژاله علو که تابستان امسال ۹۴ ساله می‌شود، از مشکلات معیشتی هنرمندان و از دست رفتن برخی از همکارانش بر اثر ابتلا به کرونا می‌گوید.

ایران آرت: ژاله علو بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم، پیشنهاداتی برای بازی داشته ام اما کمی استراحت می کنم و در شرایط فعلی کرونا به صلاح نیست که در پروژه ای حاضر شوم. 

بازیگر سریال "روزی روزگاری" در همین رابطه ادامه داد: البته گه گاه در رادیو فعالیت دارم و همچنان کارهایم را ادامه می دهم اما به طور کلی کرونا شرایط کار را برای بسیاری از همکارانم سخت کرده است، این شرایط به هیچ وجه اجازه فعالیت مستمر را به ما نمی دهد، از سویی تعطیلات مداوم و از سویی خطرات ناشی از کرونا همه ما را از زندگی عادی دور کرده است.

این بازیگر پیشکسوت در گفتگو با خبرگزاری میزان بیان کرد: یکسال گذشته برای بسیاری از دوستان و همکاران قدیمی من بسیار سخت گذشته است، این شرایط و کم شدن کارها باعث شده تا اکثریت با مشکلات معیشتی مواجه شوند، از سویی شاهد آن بودیم که برخی از هنرمندان عزیز هم به دلیل به بیماری از میان ما رفتند که ناراحت کننده و غم انگیز است. 

وی حمایت از هنرمندان پیشکسوت را لازمه روزهای کرونایی دانست و ادامه داد: از نظر من وقتی نزدیک به یکسال و نیم درگیر این بیماری هستیم و بسیاری از مشاغل و کارها تعطیل شده اند، باید بیش از پیش هوای هنرمندان پیشکسوت را داشته باشیم زیرا آنها عمر خود را پای این هنر گذاشتند و حال باید توجه بیشتری را داشته باشند. 

علو با اشاره به وضعیت تازه بیماری کرونا در کشور خاطرنشان کرد: هر روز آمار ناامید کننده ای از کرونا شنیده می شود، طبیعتا این امری بدیهی است که ما باید خودمان برای حفظ جانمان رعایت پروتکلهای بهداشتی را جدی بگیریم اما کلا امیدوارم وضعیت عوض شود، امیدوارم کرونا سریعا از بین برود، آرزوی همیشگی من برای مردم سلامتی و شادی بوده و در این شرایط تبعا این آرزو دو چندان می شود، امیدوارم روزی برسد که بار دیگر با آرامش و راحتی در کنار هم زندگی کنیم. 

 

ژاله علو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین