کد خبر: 57793 A

زندگی نامزد رونالدو سریال می‌شود

زندگی نامزد رونالدو سریال می‌شود

در این برنامه که در قالب یک‌ سریال ساخته شده فراتر از دنیای تصاویر و عکس‌ها، به زندگی جورجینا رودریگز مدل و کارآفرین و مادر فرزندان رونالدو پرداخته می‌شود.

ایران آرت: آرش نهاوندی در همشهری آنلاین نوشت: نتفلیکس اسپانیا از پروژه جدید خود مبنی بر ساخت ۷ فیلم و سریال و برنامه‌ رئالیتی جدید در این کشور خبرداد.

به گزارش فیلم ورایتی، "اگر می‌دانستم" یکی از سریال‌های ساخت این پروژه است که در ابتدا قرار بود توسط نتفلیکس ترکیه ساخته شود، اما جنجال‌برانگیز بودن موضوع آن سبب شد تا ساخت این پروژه در ترکیه لغو شود و اکنون نتفلیکس اعلام کرده که ساخت آن را در اسپانیا آغاز خواهد کرد. این کمپانی همچنین در اسپانیا در حال ساخت برنامه رئالیتی"جورجینا" درباره جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو از محبوب‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال و ستاره اینستاگرام است.

نتفلیکس هم از نظر کمیت و کیفیت یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران ساخت سریال‌ها و فیلم‌های اسپانیایی است. نتفلیکس سریال‌ها و فیلم‌های جدید خود در اسپانیا را با مشارکت شرکای همیشگی نظیرنوسترومو پیکچرز که درتولید "مینیون‌های میدا"، استودیوهای ستا که در ساخت "نخبه"، وانکور مدیا و بامبو که در ساختن سریال "خانه کاغذی" یا "سرقت پول" مشارکت داشتند، خواهد ساخت. دیگو آوالوس معاون بخش محتوای اصیل در نتفلکیس اسپانیا در این‌باره گفته است: هدف ما ارائه بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها درخانه اعضای نتفلیکس است تا آنها بتوانند از برنامه‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای که ارائه می‌دهیم، لذت ببرند.

صمیمیت

در این سریال تعدادی از بازیگران شاخص و مطرح زن اسپانیایی بازی خواهند کرد. پاتریسیا لوپز آراناییز (بازیگر فیلم "آن گم شده است")، که پیش‌تر نیز جایزه گویا در رشته بهترین بازیگر زن را دریافت کرده، ایتسیار ایتونیو (بازیگر سریال سرقت پول)، اما سوارز برنده دو جایزه گویا (بازیگر فیلم‌های "خولیتا" و "بخیل")، ورونیکا اچگی (بازیگر فیلم "اعتماد")، ازجمله بازیگران سریال "صمیمیت" هستند. داستان این سریال با انتشار یک نوار ویدئویی غیراخلاقی از یک سیاستمدار آغاز می‌شود و ادامه قسمت‌های بعدی آن، تأثیر انتشار این نوار ویدئویی بر زندگی ۴ زنی که در یک جنجال سیاسی نقش داشتند، روایت می‌شود.

باروکا

این سریال ترسناک توسط ورونیکا فرناندز (خالق برنامه تلویزیونی "آچه") ساخته شده است. ماجراهای این سریال تماما در یک شب رخ می‌دهند. در این سریال داستان گروهی از افراد جنایتکار روایت می‌شود که زندان محل حبس افراد دارای بیماری‌های روانی را محاصره کرده‌اند و خواستار آزادی یکی از زندانیان شده‌اند. هوگو، رئیس زندان با این که می‌داند اگر به خواسته محاصره‌کنندگان تن بدهد، به‌احتمال زیاد محاصره زندان رفع خواهد شد، با خواسته تبهکاران مخالفت می‌کند و از تعداد زیادی از زندانیان می‌خواهد به‌طور داوطلبانه به صف مدافعین زندان بپیوندند. در این سریال آلبرتو آمان (بازیگرسریال دیگر نتفلیکس به نام "موادمخدر")، لوئیس کایخو (بازیگر فیلم ترسناک"خشم مرد صبور")، به همراه اسکار پدرازا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اگر می‌دانستم

"اگر می‌دانستم" در ابتدا قرار بود توسط نتفلیکس ترکیه ساخته شود، اما وجود یک شخصیت جنجال‌برانگیز در این سریال باعث شد وزارت فرهنگ ترکیه با ساخت این سریال مخالفت کند و اکنون سریال اگر می‌دانستم توسط نتفلیکس در اسپانیا ساخته خواهد شد. داستان این سریال براساس طرحی از اچه یورنچ، فیلمنامه‌نویس ترک ساخته می‌شود. ساخت این سریال را اکنون ایرما کورئا، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و بازیگر اسپانیایی به‌عهده دارد، در این سریال داستان اما، زنی سی‌ساله روایت می‌شود که یک زندگی مشترک ملال‌آور را با نانو مردی که چند سالی است با وی ازدواج کرده، تجربه می‌کند. او به فکر می‌افتد که اگر زمان به عقب باز می‌گشت، هیچ‌گاه با نانو ازدواج نمی‌کرد. او در خیال و اوهام خود به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد و ذهن سی‌ساله‌اش در بدن بیست‌ساله‌اش و زمانی که جوان‌تر بود، محصور می‌شود. او اکنون با دانستن این که یک دهه بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، بهتر می‌تواند درباره اینکه چه‌کسی است و که می‌خواهد باشد، تصمیم‌گیری کند.

برنامه‌ای درباره همسر کریستیانو رونالدو

خانواده رونالدو

در بخش برنامه‌های رئالیتی هم نتفلیکس اسپانیا قرار است در سال ۲۰۲۱، دو برنامه جدید با عنوان "عشق تضمین شده" و "خئورخینا" یا "جورجینا" بسازد. در این برنامه که در قالب یک‌ سریال ساخته شده فراتر از دنیای تصاویر و عکس‌ها، به زندگی جورجینا رودریگز مدل، کارآفرین و مادر فرزندان یکی از مشهورترین شخصیت‌های دنیای فوتبال، پرداخته می‌شود. دلیل دیگری نیز برای شهرت جورجینا رودریگز وجود دارد، چرا که او همسر کریستیانو رونالدو است و در این برنامه در قالب چندین قسمت به ارتباط و زندگی او با این فوتبالیست مشهور پرداخته می‌شود. نام جورجینا همچنین به‌عنوان یکی از ستاره‌های اینستاگرام مطرح است.

از میان پنجره‌ام

ساخت این فیلم با اقتباس از رمان پرفروش آدریانا گودوی آغاز شده است. ساخت فیلم را نتفلیکس با مشارکت نوسترومو پیکچرز به‌عهده دارد. در این فیلم داستان راکل روایت می‌شود که عاشق همسایه‌اش آرس می‌شود؛ او هیچ‌گاه با آرس صحبت نکرده است، اما نقشه‌ای هوشمندانه را طرح می‌کند که بتواند با آرس آشنا شود. مارکال فورس که با فیلم "حیوانات" در بخش رقابتی جشنواره سن سباستین در سال ۲۰۲۱ حضور یافته بود، این فیلم را کارگردانی کرده است. فیلم "تو هستی" هم به موضوع ‌رؤیاپردازی‌های عاشقانه یک جوان شانزده‌ساله می‌پردازد.

 

کریستیانو رونالدو نتفلیکس جورجینا رودریگز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین