کد خبر: 57846 A

آنجلینا جولی دلیل بازگشت به بازیگری را فاش کرد

آنجلینا جولی دلیل بازگشت به بازیگری را فاش کرد

سوپراستار هالیوود می‌گوید: من کارگردانی را دوست دارم، اما در اوضاع خانوادگی خود تغییری ایجاد کرده‌‌ام که برای چند سال امکان کارگردانی را از من می‌گیرد.

ایران آرت: آنجلینا جولی فاش کرده است که "تغییرات خانوادگی" او را مجبور به بازگشت به بازیگری کرده است.

این بازیگر و کارگردان برنده اسکار قرار است به زودی در یک نقش‌آفرینی نادر در یک فیلم ترسناک اکشن به نام "کسانی که مرگ مرا آرزو می‌کنند" بر صحنه سینما ظاهر شود.

جز فیلم "مالیفیسنت" ساخته سال ۲۰۰۴ و دنباله آن در سال ۲۰۱۹، در دهه گذشته خانم جولی عمدتاً پشت دوربین به کارگردانی مشغول بوده است. او فیلم "اول پدرم را کشتند" و فیلم "شکست‌ناپذیر" را کارگردانی کرده است و در فیلم "کنار دریا"، علاوه بر کارگردانی، در کنار همسر سابقش برد پیت بازی کرده است.

به نقل از ایندیپندنت، آنجلینا جولی اکنون می‌گوید که جدایی‌اش از برد پیت او را به بازگشت به کار منظم بازیگری سوق داده است.

خانم جولی به نشریه "اینترتینمنت ویکلی" گفت: "من کارگردانی را دوست دارم، اما در اوضاع خانوادگی خود تغییری ایجاد کرده‌‌ام که برای چند سال امکان کارگردانی را از من می‌گیرد. مجبورم کارهایی بکنم که وقت کمتری می‌گیرند، چون باید بیشتر در خانه باشم. به این دلیل به کار بازیگری بازگشتم. حقیقت این است."

به نقل از ایندیپندنت، آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۶ جدایی خود را اعلام کردند. پنج سال پس از جدایی، پرونده طلاق آنها هنوز در جریان است. در سال ۲۰۱۷، خانم جولی پس از خرید یک ملک لوکس در لس‌آنجلس به قیمت ۲۴.۵ میلیون دلار که سابقاً متعلق به سسیل بی دمیل بود، آن شهر را به پایگاه دایمی خود تبدیل کرد.

در "کسانی که مرگ مرا آرزو می‌کنند"، خانم جولی نقش یک مامور آتش‌نشانی را بازی خواهد کرد که باید پسری جوان را از قاتلان اجیرشده محافظت کند. او همچنین به اینترتینمنت ویکلی گفت که این نقش‌آفرینی متفاوت از دو فیلم اکشن دیگر او شامل "سالت" "تحت تعقیب" است.

آنجلینا جولی - آن هایی که می خواستند بمیرم

جولی اضافه کرد: "هیچ چیز در اجرای این نقش وجود ندارد که نیاز به هنرهای رزمی یا کار خاصی داشته باشد. در آن فیلم‌ها پدرم در می‌آمد."

جولی در کنار فیلم جدیدش، در فیلم "ابدی‌ها" (Eternals) ساخته شرکت فیلم‌سازی ماروِل، و نیز در فیلم درام "نواختن همه نت‌ها" (Every Note Played) در کنار کریستاف والتز بازی خواهد کرد.

فیلم "کسانی که مرگ مرا آرزو می‌کنند" از ۱۷ مه در سینماها اکران می‌شود.

 

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین