کد خبر: 57856 A

امیلیا کلارک کتاب نوشت

امیلیا کلارک کتاب نوشت

بازیگر نقش ملکه اژدها در سریال "بازی تاج و تخت" این داستان را با "ددپول" مقایسه می‌کند اما با رویکردی فمینیستی.

ایران آرت: امیلیا کلارک که این هفته به سریال ابرقهرمانی "تهاجم سری" مارول و دیزنی ملحق شده، روز گذشته اعلام کرد که بر روی یک کتاب کامیک به نام "ام.او.ام.: مادر جنون" برای ایمج کامیکس کار می‌کند. کلارک این کامیک سه جلدی را با همکاری "مارگریت بنت" به نگارش درآورده است.

داستان این کامیک در مورد مادر تنهایی به نام مایا است که کشف می‌کند قدرت‌های عجیبی دارد و می‌خواهد از آن برای مبارزه با قاچاق انسان استفاده کند. کلارک این داستان را با "ددپول" مقایسه می‌کند اما با رویکردی فمینیستی.

کلارک به "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: "ما همیشه مادران را ابرقهرمان می‌دانسته‌ایم و من فکر می‌کردم که اگر آن‌ها واقعاً ابرقهرمان باشند چطور؟ اگر آن‌ها ابرقهرمانان حقیقی باشند چطور؟ مایا زندگی بسیار سختی داشته و خود را در این موقعیت می‌بیند که از تمام چیزهایی که او را منحصربه‌فرد می‌کند بیزار است و از آن‌ها شرمزده. تنها با کشف قدرت‌هایش است که باعث می‌شود واقعاً آنچه که هست را بپذیرد."

به گزارش 30نما، بازیگر نقش "مادر اژدها" در "بازی تاج‌وتخت" به یاد می‌آورد که برادرش هوادار کتاب‌های کامیک بوده اما هیچ‌وقت به "خواهر بدبخت کوچکش" اجازه نمی‌داده با او به فروشگاه برود. او که حالا چند بار در کامیک-کان حاضر شده، فکر می‌کند زمان ایجاد تغییر فرارسیده.

کلارک می‌گوید: "خلق کردنش تجربه‌ی زیبای زنانه‌ای بود و یک فرایند هنری رضایت‌بخش. اما مهم‌ترین دلیل نوشتن این کامیک این بود که می‌خواستم دختران جوان زنی جایزالخطا را ببیند. چنین شخصیت‌هایی را در صنعت فیلمسازی بسیار می‌بینیم؛ سریال‌هایی را داریم که شخصیت‌های زن را توانمند نشان می‌دهند. اما احساس کردم که در این ژانر نمی‌بینمش."

شماره اول "مادر جنون" ۲۱ ژوئیه منتشر خواهد شد.

 

امیلیا کلارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین