کد خبر: 57875 A

کری مالیگان و تقدیم کردن جایزه‌اش به خانم بازیگری که رفت

کری مالیگان و تقدیم کردن جایزه‌اش به خانم بازیگری که رفت

مالیگان می‌گوید: او روحیه‌ای واقعاً مستقل داشت و بازیگری بود که من الگو قرارش می‌دادم و تا پایان دوران بازیگری‌ام به این کار ادامه می‌دهم.

ایران آرت: کری مالیگان پنجشنبه شب گذشته در مراسم اهدای جوایز "ایندیپندنت اسپیریت" برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول برای فیلم "زن جوان آینده‌دار" شد. او در پایان سخنرانی خود در این رویداد مجازی جایزه‌اش را به "هلن مک‌کروری" بازیگر فقید سریال "پیکی بلایندرز" تقدیم کرد.

مالیگان می‌گوید: "او روحیه‌ای واقعاً مستقل داشت و بازیگری بود که من الگو قرارش می‌دادم و تا پایان دوران بازیگری‌ام به این کار ادامه می‌دهم. از "هلن مک‌کروری" به‌خاطر همه‌چیز سپاسگزارم."

مالیگان در تئاترهای لندن با مک‌کروری همکاری کرده است. مک‌کروری که سابقه بازی در سریال "نیروی اهریمنی او" و فیلم‌های "هری پاتر" و "جیمز باند" را داشت، ۱۶ آوریل در سن ۵۲ سالگی درگذشت. "دیمین لوییس" بازیگر سریال "میهن" و همسر مک‌کروری در توییترش نوشت که "هلن پس از مبارزه قهرمانانه با سرطان" از دنیا رفته است.

هلن مک کروری - پیکی بلایندر

به گزارش 30نما، مالیگان که در "زن جوان آینده‌دار" نقش زنی انتقام‌جو را بازی می‌کند در رویداد پنجشبه شب گفت: "بهت‌زده و وحشت‌زده‌ام و افتخار می‌کنم که در بین گروهی از زنان فوق‌العاده قرار گرفته بودم. ابتدا و پیش از هرچیز باید از امرالد فنل قدردانی کنم که این فیلم را با نبوغ تمام نوشت و کارگردانی کرد."

مالیگان از عوامل "زن جوان آینده‌دار" استودیوی فکوس که بیش از سه هفته فیلمبرداری کرده‌اند نیز سپاسگزاری می‌کند. این فیلم جایزه "ایندی اسپیریت" بهترین فیلمنامه اول را برای فنل به ارمغان آورد.

 

اسکار کری مولیگان کری مالیگان هلن مک کروری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین