کد خبر: 57894 A

کدام ستاره مجسمه طلایی اسکار را به خانه می‌برد؟/ رقابت جذاب چادویک بوزمن و آنتونی هاپکینز

کدام ستاره مجسمه طلایی اسکار را به خانه می‌برد؟/ رقابت جذاب چادویک بوزمن و آنتونی هاپکینز

۵ بازیگر مرد بامداد روز دوشنبه به وقت ایران برای کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد رقابت می‌کنند.

ایران آرت، سجاد مالمیر: بدون شک یکی از حساس‌ترین لحظات اسکار ۲۰۲۱ لحظه‌ای است که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد معرفی خواهد شد. در این بخش ۵ ستاره با یکدیگر رقابت می‌کنند که البته یکی از آنها در مراسم غایب خواهد بود و او کسی نیست جز چادویک بوزمن فقید که متأسفانه در سال ۲۰۲۰ درگذشت.

آنتونی هاپکینز، ریز احمد، گری اولدمن و استیون ین ۴ بازیگر دیگری هستند که برای کسب مجسمه طلایی اسکار به رقابت می‌پردازند.

چادویک بوزمن/ بلک باتم ما رینی

چادویک بوزمن - بلک ماتم رینی

در هشتادمین جوایز اسکار که در فوریه ۲۰۰۸ برگزار شد نام هیث لجر در حالی به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد معرفی شد که این بازیگر یک ماه قبل از دنیا رفته بود، و حالا ممکن است روز ۲۵ آوریل (بامداد دوشنبه) این اتفاق برای چادویک بوزمن رخ دهد. چندی پیش جایزه انجمن بازیگران آمریکا به ستاره "بلک باتم ما رینی" اختصاص پیدا کرد تا شانس او برای کسب اسکار بالا برود. 

آنتونی هاپکینز/ پدر

آنتونی هاپکینز - پدر

آنتونی هاپکینز، مجسمه اسکار را در اتاق افتخارات خود دارد و چند بار نیز نامزد این جایزه شده است، اما بردن اسکار در ۸۳ سالگی لذت دیگری خواهد داشت. او در فیلم "پدر" به قدری درخشید که جایزه بهترین بازیگر را از بفتا دریافت کرد و در هفته‌های گذشته چند و چند بار نیز تقدیر شد. آیا او روز دوشنبه رکورد پیرترین برنده اسکار بازیگری را به خود اختصاص خواهد داد؟

ریز احمد/ صدای متال

ریز احمد - صدای متال

خواننده و بازیگر پاکستانی ‌الاصل می‌توانند شگفتی‌سازی کند و در حضور نام‌هایی همچون آنتونی هاپکینز و گری اولدمن برنده اسکار لقب بگیرد. ریز احمد در فیلم "صدای متال" در نقش یک درامر که مشکل ناشنوایی پیدا می‌کند درخشیده است. او جایزه یکی مانده به آخر فصل جوایز که همان جایزه اسپریت باشد را به خانه برد و حالا برای مهم‌ترین و معتبرترین جایزه سینمایی جهان رقابت می‌کند.

گری اولدمن/ منک

گری اولدمن - منک

گری اولدمن در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم تاریک‌ترین لحظات برای اولین بار برنده جایزه اسکار شد و حالا فرصت این را دارد که دومین اسکار خود را تصاحب کند. اولدمن که همیشه سطح قابل قبولی از خود ارائه داده، در فیلم سیاه و سفید "منک" به کارگردانی دیوید فینچر نیز نظر منتقدان را جلب کرده است اما به نظر می‌‌رسد کار سختی برای بردن اسکار داشته باشد چرا که برخلاف رقبایش در سایر جوایز مهم سینمایی به موفقیت خاصی دست پیدا نکرده است.

استیون یئون/ میناری

استیون یوئن - میناری

اگر استیون یئون نامزدی اسکار را کسب کند، می‌تواند نخستین بازیگر آسیایی آمریکایی باشد که این موفقیت را به دست می‌آورد. او متولد سئول در کره جنوبی است و بیشتر به خاطر بازی در "مردگان متحرک" شناخته می‎‌شود اما حضورش در فیلم "میناری" و نامزد شدن برای جایزه اسکار به اعتبار او در دنیای بازیگری افزوده است. او چندی پیش در جوایز انجمن بازیگران رقابت را به چادویک بوزمن باخت ولی شاید ۲۵ آوریل روز او باشد.

 

اسکار ریز احمد آنتونی هاپکینز گری اولدمن چادویک بوزمن اسکار 2021 استیون یئون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین