کد خبر: 57903 A

"سیا" بدترین بازیگر سال ۲۰۲۰ شد/ معرفی برندگان جوایز تمشک طلایی

"سیا" بدترین بازیگر سال ۲۰۲۰ شد/ معرفی برندگان جوایز تمشک طلایی

سیا، خواننده و ترانه‌سرای استرالیایی، برنده یا بازنده بزرگ چهل و یکمین دوره جوایز "تمشک طلایی" است.

ایران آرت: برندگان جوایز "تمشک طلایی" (Razzies) مانند سال‌های گذشته یک شب پیش از برگزاری اسکار معرفی شدند. این جایزه به بدترین فیلم‌ها و بازیگران هالیوود در یک سال گذشته اهدا می‌شود. امسال "سیا"‌ با فیلم جنجالی "میوزیک" (Music) برنده سه "تمشک طلایی" از جمله جوایزی برای "کیت هادسون" و "مدی زایگلر" در بخش بدترین بازیگر زن نقش اول و مکمل شد.

فیلم "میوزیک" در ماه‌های اخیر به دلیل نحوه نمایش بیماری اوتیسم و استفاده از بازیگری غیراوتیسمی با انتقادات زیادی مواجه بوده است. ماجرای این فیلم وقتی پیچیده‌تر شد که "سیا" شخصاً در توییتر با منتقدین وارد جدال لفظی شدیدی شد و یک بازیگر مبتلا به اوتیسم منتقد فیلم را یک "بازیگر بد" خواند. با این حال فیلم "میوزیک" نامزد دو جایزه گلدن گلوب شد، هرچند "اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود" در سال‌های گذشته هم انتخاب‌های عجیبی داشته است.

"تمشک طلایی" بدترین فیلم اما به مستند "مدرک قطعی" (Absolute Proof) اهدا شد که مورد "سرقت" انتخابات از "دونالد ترامپ" را بررسی می‌کند. "مایک لیندل" از همین فیلم برنده بدترین بازیگر سال ۲۰۲۰ شناخته شده و "تمشک طلایی" را دریافت کرده است.

به نوشته 30نما، فیلم "بورات ۲" (Borat Subsequent Moviefilm) در چند بخش نامزد این جایزه بود اما دو "تمشک طلایی" را به خانه برد. "رودی جولیانی" که دقایقی در این فیلم ظاهر شد و مقابل "ماریا باکالووا" در نقش یک ژورنالیست مصاحبه کرد، "تمشک طلایی" بدترین بازیگر مرد نقش مکمل را کسب کرده است.

فیلم "دولیتل" (Dolittle) "رابرت داونی جونیور" امسال بدترین بازسازی یا دنباله نامیده شده و درام "۳۶۵ روز" جایزه بدترین فیلمنامه را از آن خود کرده است. امسال جایزه ویژه‌ای هم به ۲۰۲۰ به عنوان بدترین سال اختصاص داده شده است.

برندگان جوایزی به ارزش ۵ دلار را به دست آوردند اما هیچ‌یک از آن‌ها در این مراسم که به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی برگزار شد حاضر نبودند. برندگان "تمشک طلایی" توسط ۱۰۹۷ عضو از آمریکا و ۲۵ کشور دیگر انتخاب شده‌اند. "گلن کلوس" برای بازی در فیلم "مرثیه هیل‌بیلی" (Hillbilly Elegy) هم نامزد اسکار و هم نامزد "تمشک طلایی" شده بود.

اسکار نود و سوم در اولین ساعات روز دوشنبه (۲۶ آوریل/۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

 

اسکار تمشک طلایی رابرت داونی جونیور سیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین