کد خبر: 57956 A

ذوق خانم بازیگر آسیایی از دیدار با برد پیت

ذوق خانم بازیگر آسیایی از دیدار با برد پیت

یون روی صحنه جایزه‌اش را از دستان برد پیت تحویل گرفت و گفت: "آقای برد پیت، بالأخره. از دیدن شما خوشحالم.

ایران آرت: "یو-جونگ یون" تنها از تندیس طلایی اسکاری که برای بازی در فیلم "میناری" (Minari) به دست آورده بود مسرور نشد. این بازیگر کره‌ای یکشنبه شب پس از دریافت این جایزه به تنها چیزی که فکر می‌کرد "برد پیت" بود.

یون روی صحنه جایزه‌اش را از دستان "برد پیت" برنده اسکار سال گذشته بهترین بازیگر مرد نقش مکمل با فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) تحویل گرفت و گفت: "آقای برد پیت، بالأخره. از دیدن شما خوشحالم. وقتی فیلم را می‌ساختیم کجا بودید؟ ملاقات با شما باعث افتخار است."

پیت مالک کمپانی "پلن بی اینترتینمنت" است که فیلم "میناری" را به تولید رسانده. یون با این فیلم به اولین بازیگر کره‌ای تاریخ اسکار تبدیل شد که جایزه بازیگری را دریافت می‌کند.

یون می‌گوید:‌ "همان‌طور که می‌دانید، اهل کره هستم. و نام من در واقع یو-جونگ یون است،  اغلب اروپایی‌ها یو یو صدایم می‌کنند و بعضی‌هایشان به من یوو-جونگ می‌گویند، اما همه شما را می‌بخشم."

به گزارش ۳۰نما، یون از عوامل و بازیگران "میناری" از جمله "لی آیزک چانگ" قدردانی کرد و گفت: "ما به یک خانواده تبدیل شدیم، و مهم‌تر از همه، و بالاتر از لی آیزک چانگ بود. بدون او، نمی‌توانستم امشب اینجا باشم. او فرمانده ما بود و راهنمای من."

یون ادامه می‌دهد:‌ "فکر می‌کنم خوشایند است که یکدیگر را درک کنیم، و بهتر است که یکدیگر را بپذیریم، زیرا بدون شناخت، مردم با رنگ سیاه، سفید، قهوه‌ای و زرد و این دست چیزها دسته‌بندی خواهند شد. تفرقه به آن شکل زیبا نیست. اگر همه رنگ‌ها را در کنار هم قرار دهیم، زیباتر خواهد شد. رنگ اهمیتی ندارد، جنسیت مهم نیست. دوست ندارم این‌گونه جدایی بیندازم: زن یا سیاه و سفید یا قهوه‌ای و زرد، هم‌جنس‌گرا یا دگرجنس‌گرا – من چنین چیزهایی نمی‌خواهم. ما انسان‌ها با هم برابریم. [سینما] فرصتی است برای به‌اشتراک گذاشتن داستان‌ها."

 

برد پیت یو-جونگ یون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین