کد خبر: 58094 A

نیکول کیدمن روسی شد

نیکول کیدمن روسی شد

در تریلر فیلم نیکول کیدمن با لهجه‌ای روسی می‌گوید: "می‌خواهید سلامت باشید، می‌خواهید التیام پیدا کنید. خودتان را تسلیم من کنید. طی ده روز دگرگون خواهید شد."

ایران آرت: هولو اولین تریلر مینی‌سریال "نه غریبه کامل" (Nine Perfect Strangers) را منتشر کرد. این سریال توسط "دیوید ای. کلی" از رمان دیگر "لیان موریاتی" نویسنده "دروغ‌های کوچک بزرگ" (Big Little Lies) اقتباس شده است.

"نیکول کیدمن" در "نه غریبه کامل" نقش اصلی را بازی می‌کند. دیگر بازیگران سریال "ملیسا مک‌کارتی"، "لوک اوانز"، "مایکل شنان"، "رجینا هال" و "بابی کاناواله" خواهند بود. داستان رمان در مورد یک زن روسی مرموز به نام ماشا با بازی کیدمن است.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: "داستان "نه غریبه کامل" در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند. مأموریت ماشا این است که جسم و جان خسته آنان را احیا کند. اما این نه غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظارشان است."

به گزارش 30نما، کیدمن همچون سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی جدید خواهد بود. کلی فیلمنامه این پروژه را با همکاری "جان هنری باتروورث" به نگارش درآورده است. کلی و کیدمن اخیراً در سریال "درماندگی" (The Undoing) شبکه اچ‌بی‌او نیز مشارکت کرده بودند.

در این تریلر کیدمن با لهجه‌ای روسی می‌گوید: "می‌خواهید سلامت باشید، می‌خواهید التیام پیدا کنید. خودتان را تسلیم من کنید. طی ده روز دگرگون خواهید شد."

هولو تاریخ پخش این مینی‌سریال را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود "نه غریبه کامل" تابستان امسال روی ایر برود.

 

نیکول کیدمن نه غریبه کامل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین