کد خبر: 5837 A

ماجرای جنایی غیرمعمول در سرزمین یخ‌زده

ماجرای جنایی غیرمعمول در سرزمین یخ‌زده

منتقدان این درام جنایی را هم تراز داستان های راز آلود آگاتا کریستی می دانند.

ایران آرتگاهی مجموعه های تلویزیونی، خسته کننده و روتین می شوند و ترجیح می دهیم مجموعه های تازه و کمتر دیده شده ای را امتحان کنیم. ما این جا هستیم تا به شما کمک کنیم. آیا تنوع و تازگی می خواهد؟ باید جایی خارج از آمریکای شمالی به دنبال آن بگردید. شاید کشوری مثل دانمارک، استرالیا و یا حتی ایسلند، بتواند این تازگی و تنوع را برای شما به ارمغان بیاورد. این بار قصد داریم مجموعه‌ «در دام افتاده» محصول کشور ایسلند را به شما معرفی کنیم.

«در دام افتاده» اولین سریال ایسلندی است که توسط بی بی سی خریداری شد و میلیون ها طرفدار پروپاقرص در سرتا سر دنیا پیدا کرد. " در دام افتاده " ، تمام ویژگی های یک درام نوآر را داراست.در میان سرمای استخوان سوز و مناظر بکر ایسلند، شاهد ماجرای جنایی و غیر معمولی خواهیم بود که کارآگاهی کاریزماتیک مسئول رسیدگی به آن می شود. کارگردان مجموعه ی پر خرج " اورست " بالتازار کورماکور، به خوبی توانسته فضای دراماتیکی را در یک سرزمین یخ زده به تصویر بکشد. هنر پیشه نقش اول این مجموعه، آندری الافسون، پلیسی محلی است که سعی دارد با شرایط نابسامان زندگی شخصی اش کنار بیاید، و در این بین، ناگهان سر و کله ی یک جسد پیدا می شود و در گیری های او را چند برابر می کند.

منتقدان این درام جنایی را هم تراز داستان های راز آلود آگاتا کریستی می دانند؛ یک جسد، تعدادی مظنون و منطقه ای دور افتاده که هیچ شخصی امکان گریز از آن را ندارد. اما در این مجموعه، اتاق، کوپه یا هتلی در کار نیست، بلکه داستان در شهری ساحلی واقع در شرق یک کشور دورافتاده، اتفاق می افتد که به دلیل کولاکی بودن آن، به سختی می توان تصور کرد که کسی به راحتی بتواند به آن وارد یا از آن خارج شود. در این مجموعه با مضامینی همچون قاچاق انسان، قتل، خشونت های خانگی و فساد های سیاسی روبه رو خواهیم شد

 

ایسلند بی بی سی خشونت قاچاق قتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین