کد خبر: 58452 A

آنجلینا جولی آتش‌نشان شکست خورد

آنجلینا جولی آتش‌نشان شکست خورد

آنجلینا جولی در نقش یک آتش‌نشان به سینماها آمده و در حالی که تصور می‌شد نقش متفاوت خانم سوپراستار باعث پرفروش شدن فیلمش شود، اکران آن با ثبت یک رکورد ناامیدکننده آغاز شد.

ایران آرت: فیلم "کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند" با بازی "آنجلینا جولی" در نخستین هفته نمایش در آمریکا به فروش ناموفق ۲.۸ میلیون دلاری دست یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم که محصول کمپانی برادران وانر است به صورت همزمان در سینماهای آمریکا و سامانه نمایش آنلاین "HBO Max" اکران خود را آغاز کرد و به فروش غیر قابل انتظار ۲.۸ میلیون دلاری در هفته نخست نمایش دست یافت. 

اکران همزمان این فیلم در سینما و سامانه نمایش آنلاین را نیز نمی توان دلیل عملکرد ناامیدکننده فیلم "کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند" دانست، چرا که دو فیلم "گودزیلا علیه کونگ" و "مورتال کمبت" نیز با روش مشابه از سوی کمپانی برادران وارنر اکران شدند اما به فروش خوبی در گیشه سینمای آمریکا دست یافتند. 

به گزارش ایسنا، فیلم "کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند" به کارگردانی "تیلور شریدان" و با فیلمنامه ای از "مایکل کوریتا"، "چارلز لیویت" و "شریدان" است که براساس رمانی به همین نام از "مایکل کوریتا" ساخته شده‌ و در این فیلم "آنجلینا جولی" در نقش یک آتش نشان در کنار "نیکلاس هولت"، "فین لیتل"، "آیدان گیلن" و .. بازی می کند. 

آنجلینا جولی - آن هایی که می خواستند بمیرم

در حالی که اکنون ۶۵ درصد از سینماهای امریکا فعال هستند، این فیلم در نزدیک به ۳۲۰۰ سالن سینمایی اکران شده است. این فیلم در گیشه بین المللی نیز در ۳۳ کشور به روی پرده رفت و در این کشورها هم در مجموع فروش ناامیدکننده ۲.۸ میلیون دلاری را رقم زد. 

در حالی که سینما در آمریکا و بیشتر کشورهای جهان به تدریج در حال احیا پس از بحران جهانی کروناست، نمایش فیلم های خانوادگی و یا فیلم هایی با جلوه های بصری ویژه می تواند انتخاب محبوب تری نزد کسانی باشد که به سینما می روند و درام های جسورانه و ویژه مخاطب بزرگسال ظاهرا در مقطع کنونی با اقبال خوبی رو به رو نمی شوند. عدم تبلیغات مناسب برای فیلم "کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند" نیز از دیگر عوامل عملکرد ناموفق این فیلم در گیشه محسوب می شود.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین