کد خبر: 58488 A

ساخت اسپین‌آف جدید برای سریال "بریجرتون"/ ملکه شارلوت سوژه شد

ساخت اسپین‌آف جدید برای سریال "بریجرتون"/ ملکه شارلوت سوژه شد

این سریا ل یک پیش‌درآمد برای شخصیت "ملکه شارلوت" به نویسندگی شاندا رایمز خواهد بود.

ایران آرت: دنیای "بریجرتون" (Bridgerton) گسترده‌تر خواهد شد. نت‌فلیکس در پی آنکه تأیید کرد سه فصل جدید برای سریال پربیننده "بریجرتون" می‌سازد، تولید سریال اسپین‌آف دیگری با همکاری شاندالند را هم به تأیید رساند. پروژه جدید یک مینی‌سریال پیش‌درآمد برای شخصیت "ملکه شارلوت" به نویسندگی "شاندا رایمز" خواهد بود.

"جس براونل" که سابقه کار بر روی دو فصل اول "بریجرتون" و "رسوایی" (Scandal) را دارد، به عنوان سرپرست نویسندگان فصل سوم و چهارم "بریجرتون" معرفی شده است. فصل اول "بریجرتون" را در چهار هفته اول ۸۲ میلیون خانوار در سراسر دنیا به نظاره نشستند. براونل جانشین "کریس ون دوسن" شورانر و سرپرست نویسندگان فصل اول و دوم خواهد شد. تولید فصل دوم در بریتانیا ادامه دارد.

به گزارش 30نما، پیش‌درآمد "ملکه شارلوت" بر روز ظهور و روابط عاشقه "ملکه شارلوت" جوان تمرکز خواهد کرد. این شخصیت در رمان‌های "جولیا کویین" وجود ندارد و توسط نویسندگان سریال به "بریجرتون" اضافه شده است. "ملکه شارلوت" با بازی "گلدا راشول" یکی از شخصیت‌های محبوب فصل اول "بریجرتون" بود. سریال اسپین‌آف داستان‌هایی در مورد "وایولت برجرتون" و "لیدی دنبری" نیز روایت می‌کند. رایمز نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال در کنار "بتسی بیرز" و "تام وریکا" خواهد بود.

اضافه شدن براونول به فصل سوم و چهارم و رامیز به پیش‌درآمد، روند گسترش دنیای "بریجرتون" را سرعت خواهد بخشید. ون دوسن در حال حاضر بر روی مرحله تولید و پس از تولید فصل دوم سریال کار می‌کند. این فصل بر روی شخصیت "آنتونی بریجرتون" تمرکز خواهد کرد.

کمپانی شاندالند برای تولید چهار فصل از "بریجرتون" برنامه‌ریزی کرده و در حال حاضر معلوم نیست که آیا تمامی هشت جلد رمان "جولیا کویین" در دو فصل آینده پوشش داده خواهد شد یا نه.

وراونل از سیزده سال قبل همکاری خود را با شاندالند آغاز کرده و در تولید فصل اول و دوم "بریجرتون" نیز مشارکت کرده است. او یکی از مجریان پادکست رسمی سریال "برجرتون" نیز بوده است.

 

نتفلیکس دنیای بریجرتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین