کد خبر: 58555 A

آنجلینا جولی زیر لایه‌ای از زنبورها پنهان شد/ نگرانی خانم سوپراستار برای مسائل جهان

آنجلینا جولی زیر لایه‌ای از زنبورها پنهان شد/ نگرانی خانم سوپراستار برای مسائل جهان

ستاره سینمای هالیوود می‌گوید در دنیا مسائل زیادی وجود دارد و اخبار ناگواری شنیده می‌شود که آدمی را به ستوه درمی‌آورد. او تأکید می‌کند که در این شرایط هر کس باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

ایران آرت: آنجلینا جولی به مناسبت "روز جهانی زنبور" برای مجله "نشنال جئوگرافیک" خودش را در پوششی از زنبور قرار داد. این بازیگر، فیلمساز و فعال حقوق بشر ۴۵ ساله به این مجله می‌گوید:‌ "در حالی که در دنیا نگران مسائل زیادی هستیم و اخبار ناگوار و آنچه در حال زوال است مردم را به ستوه آورده، این کاری است که می‌توان از پسش برآمد. همگی ما بدون تردید می‌توانیم وارد عمل شویم و نقش خود را ایفا کنیم."

جولی اضافه می‌کند: "فکر نمی‌کنم بسیاری از مردم بدانند که چه زیانی وارد می‌کنند. خیلی از آن‌ها فقط روز را به شب می‌رسانند. می‌خواهند کار نیکی انجام دهند. نمی‌خواهند چیزی را تخریب کنند. نمی‌دانند چه چیزهایی را خریداری کنند. نمی‌دانند از چه چیزهایی استفاده کنند. بنابراین به نظر من بخشی از مسئله ساده شدن همکاری برای همه است، چون من هم این را می‌خواهم. من شش فرزند دارم و درگیر مسائل مختلفی هستم و نمی‌دانم که چگونه هر کاری را "بی‌نقص" انجام دهم. بنابراین ای کاش بتوانیم به هم کمک کنیم و بگوییم: "این راهی است که باید رفت، به همین سادگی، و این کاری است که شما و فرزندانتان می‌توانید انجام دهید.""

جولی در مورد پوشش زنبور می‌گوید:‌ "خیلی جالب بود که آرایشم را با فرومون پاک کردم. از سه روز قبل نمی‌توانستم دوش بگیرم. چون به من گفته بودند: "اگر بوهای مختلفی داشته باشید، شامپو و عطر و چنین چیزهایی، زنبورها نمی‌دانند که شما چه هستید"… بعد چیزهایی را در گوش و بینی خود فرو می‌کنید تا نتوانند وارد حفره‌های زیادی شوند."

111

جولی می‌گوید: "یکی از زنبورها تمام مدت زیر لباسم بود. مثل یکی از آن فیلم‌های کمدی‌های قدیمی شد. زنبور را روی زانو و پایم احساس می‌کردم و بعد فکر کردم: "وای، این بدترین جا برای نیش خوردن است. خیلی نزدیک شده." تمام مدت همان جا ماند وقتی ما داشتیم عکس می‌انداختیم. و بعد وقتی زنبورهای دیگر را پراندیم، آن زنبور را از زیر دامن بیرون راندم."

222

به گزارش 30نما، جولی که به تازگی در فیلم "آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند" (Those Who Wish Me Dead) دیده شده و پاییز آینده در "جاودانان" (Eternals) مارول دیده خواهد شد، در پایان می‌گوید:‌ "اندیشه‌ای که پشت این کار وجود داشت این بود که این موجود گاهی خطرناک یا آسیب‌رسان دانسته می‌شود. بنابراین چگونه باید در کنارش زندگی کنیم؟ مفهومش این بود که ما سیاره مشترکی داریم. تحت تأثیر یکدیگر قرار می‌گیریم. این حسی است که باید داشته باشیم و واقعاً همین حس را داشت، و افتخار کردم و خوش‌شانس بودم که این تجربه را داشتم."

سازمان جهانی "فائو" اعلام کرده است که نزدیک به ۷۵ درصد تولید میوه و دانه‌های گیاهی برای مصرف انسان، به حیات گرده‌افشانان بستگی دارد.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین