کد خبر: 58693 A

دواین جانسون در نقشی عجیب

دواین جانسون در نقشی عجیب

دواین جانسون، ملقب به راک، در فیلم "لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی" در نقش سگ سوپرمن صداپیشگی می‌کند.

ایران آرت: دووین جانسون در فیلم انیمیشن "لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی" برادران وارنر در نقش "کریپتو ابرسگ" صداپیشگی می‌‌کند.

این فیلم انیمیشن در مورد سگ "سوپرمن" است که وقتی "مرد پولادین" در حال گذراندن تعطیلات است با یک گربه پرنده با جرم و جنایت مبارزه می‌کند. "جرد استرن" نویسنده و کارگردان و "سم لوین" دستیار او در کارگردانی اولین فیلم برای بهترین دوست "سوپرمن" است. دیگر صداپیشگان فیلم معرفی نشده‌اند اما استودیو امیدوار است که بازیگران شناخته‌شده‌ای برای شخصیت‌های شرور به خدمت بگیرد.

به گزارش 30نما، جانسون علاوه بر صداپیشگی در نقش اصلی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم با کمپانی "سون باکس" است. او به زودی در "بلک آدام" دی‌سی و وارنر نقش شخصیت شرور اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. دیگر بازیگران این پروژه لایو-اکشن "نوآح سنتینیو"، "آلدین هاج" و "پیرس برازنان" خواهند بود. "بلک آدام" قرار است تابستان سال ۲۰۲۲ اکران شود.

جانسون امسال فیلم اکشن و ماجراجویانه "گردش در جنگل" دیزنی را در تاریخ ۳۰ ژوئیه روی پرده دارد و به تازگی در "وضعیت قرمز" در کنار "گل گدوت" و "رایان رینولدز" نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم در سال ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دواین جانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین