کد خبر: 58745 A

دانشکده‌ای که به یاد آقای بازیگر تغییر نام داد

دانشکده‌ای که به یاد آقای بازیگر تغییر نام داد

بوزمن فقید پس از خروج از این کالج در نقش شخصیت‌هایی چون "پلنگ سیاه" (Black Panther)، "جکی رابینسون" و "ترگود مارشال" را بازی کرد.

ایران آرت: دانشگاه هاوارد نام "کالج هنرهای زیبا" خودش را به احترام "چادویک بوزمن" که پیش از تبدیل شدن به یک بازیگر طراز اول هالیوود در این کالج تحصیل کرد، تغییر خواهد داد.

بوزمن پس از خروج از این کالج در نقش شخصیت‌هایی چون "پلنگ سیاه" (Black Panther)، "جکی رابینسون" و "ترگود مارشال" را بازی کرد. بوزمن که در سال ۲۰۱۸ برای دانش‌آموختگان هاوارد سخنرانی کرده بود، تابستان گذشته پس از چهار سال مبارزه با سرطان در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

به گزارش 30نما، خانواده بوزمن چهارشنبه این هفته پس از انتشار این گزارش از "واشینگتن پست"، از "وین ای. آی. فردریک" ریاست دانشگاه قدردانی کردند. در بیانیه خانواده بوزمن آمده است: "دوران حضور او در دانشگاه هاوارد هم به مردی که بود و هم هنرمندی که شد، پایبندی‌اش به حقیقت، امانت، و تغییر دنیا به واسطه قدرت داستان‌سرایی، یاری رساند. تردیدی نداریم که با مدیریت استاد و مربی سابقش "فلیسیا راشد" غیرقابل‌مهار، "کالج هنرهای زیبای چادویک ای. بوزمن" برای نسل‌ها الهام‌بخش دانشجویان هنر خواهد بود."

"سیمون لدوارد-بوزمن" همسر بوزمن نیز از این تغییر نام حمایت کرده است. علاوه بر تغییر نام کالج، "باب ایگر" مدیر کمپانی والت دیزنی، برای احداث ساختمان جدید کالج کمک مالی خواهد کرد.

 

چادویک بوزمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین