کد خبر: 58752 A

اعتراض هواداران سریال فرندز به مجری اپیزود ویژه

اعتراض هواداران سریال فرندز به مجری اپیزود ویژه

مخاطبین سیت‌کام "دوستان" ماه گذشته از انتخاب کوردن انتقاد کرده بودند، اما پخش این اپیزود ویژه نیز نظر آن‌ها را تغییر نداد.

ایران آرت: ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل و بازیگران سریال «دوستان» (Friends: The Reunion) سرانجام امروز پنجشنبه از HBO Max پخش شد و بسیاری از هوادران را هیجان‌زده و احساساتی کرد. با این حال، بسیاری از بینندگان این ویژه برنامه از اجرای «جیمز کوردن» بریتانیایی انتقاد کرده‌اند.

مخاطبین سیت‌کام «دوستان» ماه گذشته از انتخاب کوردن انتقاد کرده بودند، اما پخش این اپیزود ویژه نیز نظر آن‌ها را تغییر نداد. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «راهی هست که بتوان ویژه برنامه را بدون جیمز کوردن دید؟»

کاربر دیگری می‌پرسد؟ «یک سؤال جدی: جیمز کوردن چه ربطی به سریال «دوستان» دارد؟ چرا او مجری ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران است؟» دیگری می‌نویسد: «باور نمی‌کنم که جیمز کوردن را مجری ویژه برنامه کرده‌اند. باعث می‌وشد از دیدن صرف نظر کنید.»

یک کاربر دیگر نوشت: «وقتی ویژه برنامه را دیدم می‌دانستم که به واسطه جیمز کوردن زجر خواهم کشید.» کاربری دیگر می‌نویسد: «چرا جیمز کوردن باید همه‌چیز را اسپویل کند؟» دیگری می‌گوید: «چطور می‌شود ترک صوتی جیمز کوردن را غیرفعال کرد؟»

به گزارش۳۰نما، بازیگران سریال «دوستان» می‌گویند برای آخرین بار به شکل عمومی در یک برنامه حاضر شده‌اند. در پایان ویژه برنامه «کورتنی کاکس» این ادعا را فاش، و همبازیان او «جنیفر انیستون»، «دیوید شویمر»، «لیسا کودرو»، «متیو له‌بلانک» و «متیو پری» او را تأیید می‌کنند.

کاکس می‌گوید:‌ «راستش، اشک من را درمی‌آورد، اما این آخرین باری خواهد بود که از ما می‌خواهند به شکل گروهی این کار را انجام دهیم. مثلاً ۱۵ سال بعد قرار نیست [دوباره] این کار را بکنیم.» با این حال موافقت می‌کند که بازگشت به استودیوهای برادران وارنر خوشایند بوده است.

 

فرندز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین