کد خبر: 58831 A

دفاع کارگردان فرندز از متیو پری در برابر انتقادات

دفاع کارگردان فرندز از متیو پری در برابر انتقادات

بن وینستون کارگردان ویژه برنامه "دوستان" از بازیگر نقش چندلر بینگ در برابر برخی انتقادات نامهربانانه حمایت کرد.

ایران آرت: ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران "دوستان" (Friends: The Reunion) پنجشنبه هفته گذشته پس از یک سال تأخیر سرانجام از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و هواداران را احساساتی کرد. اما بعضی از بینندگان این برنامه در مورد وضعیت سلامت "متیو پری" که گاهی حتی در کنار پنج همبازی‌اش دیده نمی‌شد اظهار نگرانی کردند.

منابع نزدیک به پری ۵۱ ساله می‌گویند این بازیگر چند ساعت پیش از ضبط برنامه عمل جراحی "دردناکی" روی دندان‌هایش تحمل کرده است. "بن وینستون" کارگردان این ویژه برنامه با این حال تأکید می‌کند که همکاری با پری چیزی جز لذت در پی نداشته است.

وینستون به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید: "او عالی بود. مردم گاهی نامهربان می‌شوند. کاش این‌گونه نبود. از همکاری با او لذت بردم. به شکل نبوغ‌آمیزی شوخ است و به نظر من جملات ی شوخ است و به نظر من شوخی‌های تک جمله‌ای فوق‌العاده‌ای در برنامه داشت. از حضور در کنارش و کارگردانی او در چنین پروژه‌ای احساس خوشبختی و خوشحالی کردم."

به گزارش 30نما، "کوین اس. برایت" نویسنده سریال "دوستان" نیز به هواداران اطمینان خاطر می‌دهد که حال پری خوب است: "با او حرف زده‌ام. دیدار دوباره‌اش عالی بود. اما حرف مردم حرف مردم است. چیزی در موردش ندارم که بگویم، جز اینکه دیدار با او عالی بود. و به نظر من در برنامه کارش را بسیار خوب انجام داد."

در بخشی از ویژه برنامه، پری برای اولین بار اعتراف کرد که فیلمبرداری مقابل مخاطبین حاضر در استودیو او را به شدت مضطرب می‌کرده است. او توضیح داد: "احساس می‌کردم که اگر نخندند می‌میرم. بدون تردید، احساسی طبیعی نیست، اما گاهی جمله‌ای را می‌گفتم و آن‌ها نمی‌خندیدند و من شروع می‌کردم به عرق ریختن و این تشنج را پیدا می‌کردم که اگر نخندند… وحشت می‌کردم."

"لیسا کودرو" در واکنش به اظهارات پری می‌گوید: "این حرف‌ها را برای ما نگفته بودی. به یاد نمی‌آورم که این چیزها را به ما بگویی." پری اضافه می‌کند: "هر شب همین احساس را داشتم."

 

فرندز سریال فرندز متیو پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین