کد خبر: 58844 A

استیون کینگ سریال جدید کیت وینسلت را لو داد/ اعتراض هواداران به آقای نویسنده

استیون کینگ سریال جدید کیت وینسلت را لو داد/ اعتراض هواداران به آقای نویسنده

استیون کینگ در نقش یک اسپویلر ظاهر شد. البته او تنها یک پیش‌بینی انجام داده بود ولی از آنجایی که احساس می‌شد از داستان خبر دارد هواداران به او معترض شدند.

ایران آرت: پس از هفت هفته گمانه‌زنی مداوم، سریال "مر از ایست‌تاون" (Mare Of Easttown) یکشنبه شب این هفته سرانجام گره از معماهایش گشود و هویت قاتل "ارین مک‌منامین" را فاش کرد. شخصیت‌ کارآگاه "مر شیهان" با بازی "کیت وینسلت" از کشف این معما غافل‌گیر شد اما "استیون کینگ" استاد ژانر وحشت پیش از او قاتل را شناسایی کرده بود.

کینگ این هفته در صفحه توییترش پیش‌بینی کرد که سریال چگونه به پایان خواهد رسید: "پیش‌بینی من در مورد قاتل ارین در سریال "مر از ایست‌تاون": آن پسر، رایان راس." این نویسنده در ادامه علت این انتخابش را توضیح داد: "…آن بچه خشمی عظیم درونش در جریان است."

کینگ پیش از پخش قسمت هفتم و پایانی سریال تأکید کرد که مانند مخاطبین به هیچ منبعی دسترسی نداشته و تنها به عنوان یک هوادار پیش‌بینی کرده و این حدس او ممکن است اشتباه باشد.

به گزارش 30نما، پس از پخش اپیزود پایانی بعضی از هواداران به "اسپویل" شدن داستان معترض شدند و کاری کردند که کینگ بعضی از توییت‌هایش را حذف کند. کینگ دوشنبه این هفته نوشت: ""اسپویلرها" را حذف کردم و در مقابل اینکه شجاعانه بگویم "بزرگ شوید" مقاومت کردم. از اینکه پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد هیجان‌زده شدم. اگر هنوز نمی‌دانید قاتل کیست و در مقابل روح زمانه به‌شکلی موفقیت‌آمیز مقاومت کرده‌اید، تمام چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که آفرین بر تو رفیق."

"جولین نیکلسن" که در سریال نقش "لوری" را بازی کرده می‌گوید وقتی فیلمنامه قسمت پایانی را خوانده احساس رهایی پیدا کرده چون نگران بوده که شخصیتش مجرم شناخته شود. او در مصاحبه با "دیلی بیست" توضیح داده است که ابتدا فیلمنامه شش قسمت اول و سپس فیلمنامه قسمت هفتم و پایانی را دریافت کرده است.

نیکلسن می‌گوید: "وقتی می‌خواندمش می‌گفتم: "وای نه آیا لوری قاتل است؟" در آن زمان پذیرفته بودم که این عمل را مرتکب شده‌ام و می‌گفتم نمی‌خواهم یک دختر نوجوان را به قتل برسانم! وقتی دیدم پسرم این کار را کرده به نحوی راحت شدم."

 

کیت وینسلت استیون کینگ مر از ایست تون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین