کد خبر: 58885 A

واکنش جالب کیت وینسلت به رابطه جنیفر لوپز و بن افلک

واکنش جالب کیت وینسلت به رابطه جنیفر لوپز و بن افلک

لوپز و افلک به تازگی از "الکس رودریگز" و "آنا دآرماس" جدا شده‌اند و پس از نزدیک به ۱۷ سال دوباره رابطه تازه‌ای شروع کرده‌اند

ایران آرت: کیت وینسلت به پرسشی در مورد رابطه دوباره "بن افلک" و "جنیفر لوپز" واکنش جالبی نشان داده است. وینسلت ظاهراً هیچ ارتباطی با "بنیفر" ندارد، اما "نیویورک تایمز" به هر حال از او در مورد شایعه رابطه دوباره این زوج پرسیده است.

در این مصاحبه به مجموعه‌ای از جملات واکنش کوتاه مثبت یا منفی می‌دهد. یکی از پرسش‌ها این است: "نمی‌توانید [گزارش‌های] مرتبط با "بن افلک" و "جنیفر لوپز" را نخوانید." وینسلت پاسخ می‌دهد: "چه؟ نه! من هرگز چیزی در مورد جنیفر در زندگی‌ام نخوانده‌ام. این چه سؤالی است؟"

لوپز و افلک به تازگی از "الکس رودریگز" و "آنا دآرماس" جدا شده‌اند و پس از نزدیک به ۱۷ سال دوباره رابطه تازه‌ای شروع کرده‌اند، یا دست کم تصاویری که از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده این موضوع را نشان می‌دهد.

 

به گزارش ۳۰نما، وینسلت اخیراً در سریال پربیننده "مر از ایست‌تاون" (Mare of Easttown) شبکه اچ‌بی‌او دیده شده است. اپیزود هفتم و پایانی فصل اول این سریال بیش از ۴ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها به جا گذاشته و وینسلت و بعضی دیگر از عوامل به بازگشت برای فصل دوم ابراز تمایل کرده‌اند.

وینسلت در بخشی از مصاحبه با "نیویورک تایمز" فاش می‌کند که به سازندگان اجازه نداده پوسترهای سریال را ویرایش کنند و چین و چروک‌هایش را از بین ببرند. این بازیگر نامزد اسکار در سریال نقش کارآگاه "مارین "مر" شیهان" را بازی می‌کند که در شهر کوچکی در پنسیلوانیا وظیفه دارد بر روی پرونده قتل یک دختر جوان تحقیق کند.

 

بن افلک جنیفر لوپز کیت وینسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین