کد خبر: 58912 A

اسکارلت جوهانسون با فیلم‌های ابرقهرمانی خداحافظی کرد/ احساس تلخ و شیرین گران‌ترین بازیگر جهان

اسکارلت جوهانسون با فیلم‌های ابرقهرمانی خداحافظی کرد/ احساس تلخ و شیرین گران‌ترین بازیگر جهان

اسکارلت جوهانسون بازیگر فیلم‌های "انتقام‌جویان" و "بیوه سیاه" که صاحب عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان را دارد قرار است از فیلم‌های ابرقهرمانی خداحافظی کند.

ایران آرت: فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) غزل خداحافظی «اسکارلت جوهانسن» برای «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود. این فیلم پس از چندین مرتبه تأخیر به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، سرانجام در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و نگاهی می‌اندازد به گذشته «ناتاشا» و روابط با شخصیت‌هایی چون «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو». جوهانسن در مصاحبه جدیدی با مجله «توتال فیلم» از آینده نقش خود در «دنیای سینمایی مارول» گفته است.

جوهانسن می‌گوید: «قطعاً اتفاقی تلخ‌وشیرین است چون عاشق خانواده مارول هستم. هرگز خودم را برای همکاری نکردن با آن‌ها آماده نکرده‌ام. همیشه مثل خانواده من خواهند بود. هرگز خودم را برای بازی نکردن در فیلم‌هایشان آماده نمی‌بینم، چون بیزارم از اینکه پروژه‌هایشان را از دست بدهم. اما کسی چه می‌داند؟ شاید در مقطعی، فرصت همکاری به شکلی ایجاد شود.»

به گزارش ۳۰نما، جوهانسن ادامه می‌دهد:‌ «تولید این فیلم با همکاری آن‌ها بدون شک فوق‌العاده بود، چون توانستم با فرایندش آشنا شوم و به شکلی صمیمانه شناختمشان. بسیار هیجان‌انگیز بود. در عین حال، احساس خیلی خوبی دارم برای فراموش کردن این فصل. به‌شدت به فیلم افتخار می‌کنم. بسیار قوی است. خیلی زیبا از آب درآمد. عشق فراوانی درونش دارد. هر چیزی در آن با هدف و نیت قبلی است. همیشه ناتاشا را دوست خواهم داشت. از بازی در این نقش لذت می‌برم و احساس می‌کنم که او در این دنیا وجود مستقل خودش را دارد به شکلی که احساس خوبی به من می‌دهد. و گاهی بیشترین…»

جوهانسن پس از مکث کوتاهی اضافه می‌کند:‌ «از هر جهت، و قطعاً به عنوان بازیگر، همیشه بهتر است در اوج یک موقعیت را ترک کنید. و احساس خوبی در موردش داشته باشید. فوق‌العاده است. احساس می‌کنم در اوج بازی در این نقش هستم. واقعاً به آن افتخار می‌کنم. بنابراین باید دید دیگران چه نظری در موردش دارند! اما من همیشه از تجربه‌ای که داشتم لذت بردم.»

 

اسکارلت جوهانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین