کد خبر: 58950 A

"سریع و خشن ۹" به کن ۲۰۲۱ اضافه شد/ فیلم پرستاره "تل‌ماسه" در ونیز

"سریع و خشن ۹" به کن ۲۰۲۱ اضافه شد/ فیلم پرستاره "تل‌ماسه" در ونیز

فیلم «سریع و خشن ۹» به‌تازگی از فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در چین و ۲۵۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده است. این در حالی است که این دنباله پرستاره هنوز در بازارهای ایالات متحده روی پرده نرفته.

ایران آرت: تی‌یری فرمو دبیر کن وعده داده بود که یک بلاک‌باستر بزرگ در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره اکران خواهد شد. او به وعده‌اش عمل کرد اما این فیلم عنوانی است که کمتر کسی انتظارش را داشت.

ورایتی فاش کرده است که در جشنواره امسال کن فیلم «سریع و خشن ۹» (F9) اکران خواهد شد. بسیاری تصور می‌کردند که فیلم موعود «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» باشد، اما این فیلم علمی-تخیلی برای اولین بار قرار است در جشنواره فیلم ونیز در ماه سپتامبر روی پرده برود و سپس در ماه اکتبر به نمایش عمومی درآید و راهی اچ‌بی‌او مکس شود.

به گزارش ۳۰نما، فیلم «سریع و خشن ۹» به‌تازگی از فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در چین و ۲۵۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده است. این در حالی است که این دنباله پرستاره هنوز در بازارهای ایالات متحده روی پرده نرفته.

در این دنباله به کارگردانی «جاستین لین» قرار است «جان سینا» در نقش «جیکوب تورتو» برادر شخصیت «دامینیک» با بازی «وین دیزل» ظاهر شود. «شارلیز ترون»، «میشل رودریگز»، «هلن میرن»، «جوردانا بروستر»، «لوداکریس»، «تایریس گیبسون»، «ناتالی امانوئل»، «لوکاس بلک»، «مایکل روکر»، «کاردی بی»، «فین کول» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«میشل رودریگز» سال گذشته در یک مصاحبه‌ی رادیویی فاش کرد که داستان این قسمت از چندگانه به فضا خواهد رفت. در این قسمت سازمان «ایتیون» که شخصیت «سایفر» با بازی «شارلیز ترون» عضوی از آن و شخصیت «بریکستون» را پدید آورده بوده، خطری جدی برای «دام» و «لتی» به شمار می‌رود. با نقش بر آب شدن نقشه‌های این تشکیلات شیطانی به دنبال غلبه دام بر سایفر، ایتیوون به دنبال انتقام است.

«سریع و خشن ۹» ۲۵ ژوئن در آمریکا اکران خواهد شد.

 

جشنواره فیلم کن تل ماسه سریع و خشن 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین