کد خبر: 59036 A

از تولد مهناز افشار در آلمان تا واکسن زدن الهام‌ پاوه‌نژاد

از تولد مهناز افشار در آلمان تا واکسن زدن الهام‌ پاوه‌نژاد

در هفته‌ای که گذشت، مهناز افشار تولد 44 سالگی خود را جشن گرفت، محسن یگانه کارت اهدای عضو دریافت کرد، الهام پاوه‌نژاد واکسن ایرانی زد و چندین خبر دیگر از سلبریتی‌ها که همه را در این مطلب می‌توانید بخوانید.

ایران آرت، سجاد مالمیر: بازیگران سینمای ایران و سلبریتی‌ها در روزهای اخیر تصاویر جدیدی از خود منتشر کرده‌اند. یکی از این تصاویر مربوط به جشن تولد 44 سالگی مهناز افشار در آلمان است.

مهناز افشار با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: "امسال حال عجیبی داشتم

بعد از نزدیک به سه سال خانواده‌ام رو دیدم و شمع رو با آنها فوت کردم از دیشب و امروز عشقی از شما مردم نازنینم و همکارام و رفیقام و عزیزانم دریافت کردم که

میتونم بگم

خدایا شکرت

در هر رنجی و سختی و در هر آسانی پروردگارم را حس کردم و دیدم

دوستتون دارم و ممنونم

به وقت تولد"

1111

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به صورت داوطلبانه واکسن کرونای ایرانی برکت را تزریق کرد.

این بازیگر تصاویری از خود در محل دریافت واکسن برکت منتشر کرد و نوشت: "با پیگیری و هماهنگی‌ها تونستیم به همراه تعدادی از گروه اجرایی #تاتر جدیدم مرحله‌ی اول #واکسن_کووایران_برکت را بزنیم….

امید که به زودی و با سرعت تایید سازمان بهداشت جهانی را دریافت و با گستردگی بیشتری برای همه تزریق شود… با آرزوی سلامتی برای همه‌ی مردم در جهان…."

22


محسن یگانه کارت اهدای عضو دریافت کرد. در متنی که در صفحه رسمی این خواننده منتشر شده، آمده است: محسن یگانه از هنرمندان موسیقی کشورمان بعد از دریافت کارت اهدای عضو، جهت همراهی در اعتلای این فرهنگ معنوی به "خانه موسیقی نفس" پیوست و سفیر انجمن اهدای عضو ایرانیان شد.

33

پریناز ایزدیار که در سریال جدید حسن فتحی قرار است نقش جیران، سوگلی ناصرالدین شاه را بازی کند، تصاویری از گریم خود در این نقش منتشر کرد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری،کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد و... از بازیگران سریال "جیران" هستند.

44

ترانه علیدوستی که چندی پیش تصویری از خود بدون میکاپ و فیلتر منتشر کرده بود، حالا تصویر دیگری در همان لوکیشن با آرایش ملایم منتشر کرده است. خانم بازیگر که عکس قبلی‌اش با واکنش‌های مثبتی همراه شده بود، ضمن انتشار تصویر جدید برای هوادارانش نوشت: حالا چون شمایید.


55

منوچهر هادی کارگردان سریال "دل" و "عاشقانه" تصویری از خود در کنار اسدالله یکتا منتشر کرده که با واکنش‌های متفاوتی همراه شده. هادی نوشته: همراه با اسداله یکتای نازنین هفتادوچهارساله.

اما برخی از کاربران از این تصویر خوش‌شان نیامده. از جمله کاربری که نوشته: "به نظرم اصلا وجه خوبی نداره یه مرد ۷۴ ساله رو اینجوری بغل کنی!"

66

 

هلیا امامی بازیگر سریال "از یادها رفته" تصاویری از خود در کنار مجسمه هیچ اثر پرویز تناولی که روبروی باغ و ساختمان انجمن خوشنویسان نصبت شده منتشر کرد.

این بازیگر همراه با انتشار این تصاویر در صفحه اینستاگرامش نوشت: "دنیا همه هیچ و

اهل دنیا همه هیچ

ای هیچ برای هیچ

بر هیچ مپیچ

دانی که پس از عمر

چه ماند باقی

مهر است و محبت است و

باقی همه هیچ"

193372063_312999750288662_219328595820303779_n

پریناز ایزدیار ترانه علیدوستی مهناز افشار محسن یگانه الهام پاوه نژاد سجاد مالمیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین