کد خبر: 59052 A

امبر هرد و جیسون موموآ زوج شدند

امبر هرد و جیسون موموآ زوج شدند

جیسون موموآ در این فیلم برای بازی در نقش "آکوامن" بازمی‌گردد و انتظار می‌رود که امبر هرد دوباره نقش "مرا" را بازی کند.

ایران آرت: جیمز وان اعلام کرد که "آکوامن و قلمرو گمشده" عنوان قسمت دوم "آکوامن" (Aquaman) خواهد بود. این فیلمساز ورود پروژه به مرحله پیش-تولید را تأیید کرده است.

"جیسون موموآ" در این فیلم برای بازی در نقش "آکوامن" بازمی‌گردد و انتظار می‌رود که "امبر هرد" دوباره نقش "مرا" را بازی کند. "پاتریک ویلسون" بازیگر نقش "اورم" نیز احتمالاً در قسمت دوم حضور خواهد داشت.

قسمت اول فیلم دسامبر سال ۲۰۱۸ اکران شد و بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت. آن فیلم جدا از سه‌گانه "شوالیه تاریکی" کریستفر نولان تنها عنوان سینمایی دی‌سی بود که از فروش ۱ میلیارد دلاری فراتر می‌رفت. ون به همراه "پیتر سفران" یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است و "دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک" برای نوشتن فیلمنامه بازمی‌گردد.

به گزارش 30نما، وان خود را آماده پخش فیلم ترسناک "کینه‌جو" می‌کند. این فیلم باید ۱۰ سپتامبر در سالن‌های سینما و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شود. او پیش‌تر توسعه اسپین‌آف "ترنچ" را برای برادران وارنر آغاز کرد، اما آن فیلم در نهایت لغو شد.

علاوه بر "آکوامن و قلمرو گمشده"، برادران وارنر و دی‌سی فیلم‌های "جوخه انتحار" جیمز گان را در ۶ آگست، "بتمن"  "مت ریوز" را در ۴ مارس ۲۰۲۲، "فلش" اندی موشتی را در ۴ نوامبر ۲۰۲۲، "بلک آدام"را در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲، و "شزم! خشم خدایان" را ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران می‌کنند. تولید پروژه‌های "بت‌گرل"، "سوپرگرل"، "زن شگفت‌انگیز ۳"، "بلو بیتل"، و "استاتیک شاک" نیز به تأیید رسیده است.

 

امبر هرد جیسون موموآ آکوامن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین