کد خبر: 59106 A

چرا آنجلینا جولی در فیلم ایرانی "لاله" بازی نکرد؟

چرا آنجلینا جولی در فیلم ایرانی "لاله" بازی نکرد؟

"لاله" یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های ایرانی است که ابتدا قرار بود در یک کشور عربی فیلمبرداری شود و آنجلینا جولی در آن بازی کند اما سرنوشت آن به مرور تغییر کرد.

ایران آرت: فیلم لاله سرگذشت قهرمانی اتومبیلرانی کشورمان لاله صدیق است،داستان تلاش، شکست ناپذیری و قدرت یک بانوی اتومبیلران که با تمام محدودیت ها توانست قهرمان اتومبیلرانی کشور شود.

به گزارش خبر ورزشی، این فیلم به کارگردانی و نویسندگی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو یکی از جنجالی‌ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. فیلمی که قرار بود در یکی از کشورهای عربی فیلمبرداری شود و آنجلیتا جولی در آن بازی کند اما در ایران فیلم برداری شد و بازیگرانی همچون، لیلا اوتادی، سام قریبیان، ایرج نوذری، میترا حجار و نیکی کریمی در آن بازی کردند.

*چه شد که خودتان در فیلم بازی نکردید؟

زمانی که بحث ساخت فیلم لاله مطرح شد من ایران نبودم و داشتم کارهایم را برای مهاجرت به آمریکا انجام می دادم. اما اگر آن زمان ایران هم بودم هیچوقت قبول نمی کردم که خودم در فیلم بازی کنم.

*چرا قبول نمی کردید؟

بازیگران باید تحت فرمان کارگردان باشند و هرچه که او گفت گوش بدهند اما من روحیه دستور پذیری ندارم. به خاطر همین روحیه نمی توانم بازیگر شوم.من دوست دارم کاری که خودم دوست دارم را انجام دهم نه کاری که دیگران به من می گویند.

*کارگردان در مورد انتخاب بازیگر با شما مشورت کرد؟

خیر، کارگردان هیچ مشورتی با من انجام نداد. ساخت فیلم لاله سال ها طول کشید و روند ساخت فیلم چندین بار  تغییر کرد. قرار بود آنجلینا جولی شخصیت لاله را بازی کند که به دلیل یک سری مسائل این اتفاق نیفتاد.

*آنجلینا جولی؟

بله،من چندین سال پیش در مسابقات فرمولای بحرین شرکت کرده بودم، در آن جا همه از شباهت من به خانم آنجلینا جولی صحبت می کردند، قرار بود او در فیلم بازی کند و فیلم برداری در یکی از کشورهای عربی باشد اما این اتفاق نیفتاد، فیلم برداری در ایران انجام شد و سارا امیری شخصیت لاله را بازی کرد.

آنجلینا جولی

*از بازی سارا امیری راضی بودید؟

بسیار زیاد، او بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت.با اینکه سوپر استار نبود اما به خوبی از پس بازی اش درآمد. من در حین تماشای فیلم بار ها او را تحسین کردم و از دیدن بازی قوی او لذت بردم. بازیگر به این دلیل معروف نبود تا بیشتر تمرکز مخاطبان روی داستان باشد و بهنظرم کار هوشمندانه ای بود.

*نظر شما درباره فیلم چه بود؟

فیلم پیام نافذی داشت،با اینکه داستان زندگی خودم بود اما تحت تاثیر فیلم قرار گرفتم. یک دختر با تمام محدودیت ها، قهرمان اتومبیلرانی می شود.با تمام مشکلاتی که جلویش سبز می شود می جنگد و تلاش می کند. این فیلم می تواند طرز تفکر مخاطب را عوض کند. من واقعا این فیلم را دوست داشتم و فکر میکنم همه باید یک بارهم که شده این فیلم را ببینند.

*قصد راه اندازی یک آکادمی برای بانوان را ندارید؟

بله ،خیلی وقت است که به فکرش هستم. در سال های آینده به سراغش می روم تا راه را برای بانوان کشورم هموار کنم. این کار تلاش بسیار زیادی می خواهد ،امیدوارم بتوانم از پس آن بربیاییم

 

آنجلینا جولی لاله صدیق فیلم لاله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین