کد خبر: 59131 A

اعتراض به خانم بازیگری که در قرنطینه لباس‌های گران‌قیمت می‌پوشد

اعتراض به خانم بازیگری که در قرنطینه لباس‌های گران‌قیمت می‌پوشد

اعتراف‌های ستاره فیلم دزدان دریایی کارائیب در رسانه‌های اجتماعی با واکنش‌هایی متفاوت روبه‌رو شد و برخی از هواداران خانم نایتلی را به بی‌خبری از وضعیت عموم مردم متهم کردند.

ایران آرت: بعد از آنکه کیرا نایتلی گفت در مدت قرنطینه هر روز لباس‌های شنل می‌پوشیده و رژ لب قرمز می‌زده، هوادارانش از او انتقاد کردند.

این بازیگر در مصاحبه با نشریه «هارپرز بازار» بریتانیا برای نسخه ماه ژوئیه درباره تجربه خود و خانواده‌اش در مدت شیوع بیماری عالم‌گیر جاری صحبت کرد که به یاد آورد چگونه او، همسرش، جیمز دیگتون و دختر بزرگ‌تر آن‌ها، ادی که ۶ ساله است در خانه لباس مجلسی می‌پوشیدند که خود را سرگرم نگه دارند.

این بازیگر ۳۶ ساله به هارپرز بازار گفت: «ما یک ترامپولین (تشک پرش) در حیاط داریم و تصمیم گرفتیم فقط با لباس‌های مجلسی روی آن بازی کنیم. من هر روز رژ لب قرمز می‌زدم و هر محصول شنلی که در کمدم داشتم را می‌پوشیدم و دخترم ادی هم روبان شنل به موهایش زده و بال فرشتگان به تن می‌کرد.» 

و در توضیح اینکه چرا این بازیگر که از سال ۲۰۰۷ سفیر شرکت شنل است تصمیم گرفته چنین قانون لباس پوشیدن فاخری را به کار ببندد، به نشریه توضیح داد این کارها باعث حفظ روحیه خانواده‌اش شده بود.

به نقل از ایندیپندنت، نایتلی که همچنین دختری یک ساله به نام دلایلا با آقای ریگتون دارد، گفت: «با خود فکر کردم ارزش این چیزهای قشنگ چیست اگر قرار است حالا که بیرون از خانه آنقدر ترسناک و مانند آخرالزمان شده، در گوشه کمد خاک بخورند؟ به ویژه برای کودکانم هم بسیار مهم بود که خوشحال باشیم!»

نایتلی بعد لحظه‌ای «عجیب» را به خاطر آورد که در روزهای اول شیوع همه‌گیری مشغول ضدعفونی کردن خریدهای فروشگاه بوده و گفت: «دوران بسیار عجیبی بود، لباس‌هایی به رنگ روشن به تن داشتم و در حال جوشاندن سیب‌ بودم.»

این اعتراف‌های ستاره فیلم دزدان دریایی کارائیب در رسانه‌های اجتماعی با واکنش‌هایی متفاوت روبه‌رو شد و برخی از هواداران خانم نایتلی را به بی‌خبری از وضعیت عموم مردم متهم کردند.

شخصی توییت کرد: «چرا باید کسی اصلا چنین چیزی را عنوان کند؟» و شخص دیگری هم به تمسخر نوشت: «واقعا برای ابراز این حرف‌ها شجاعت به خرج داده است. او واقعا شجاع است.»

شخص دیگری نوشت: «شخصیت‌های معروف، آن‌ها هم درست مثل ما هستند ....»

دیگران هم به طنز تصمیم خانم نایتلی برای پوشیدن لباس‌های فاخر در قرنطینه را مسخره کردند و شخصی نوشت: «واقعا انتخاب بدی از طرف او بوده است. من شخصا همواره لباس راحتی‌ای را پوشیدم که از فروشگاه تارگت خریدم (چرا که هیچ‌کس مرا نمی‌دید) و واقعا هم راحت بودند.»

 

کیرا نایتلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین