کد خبر: 59182 A

انتقاد اسکارلت جوهانسون از نگاه جنسی به کاراکتر معروفش

انتقاد اسکارلت جوهانسون از نگاه جنسی به کاراکتر معروفش

پردرآمدترین بازیگر زن جهان از نگاه جنسی به کاراکتر بیوه سیاه انتقاد می‌کند و می‌گوید در سال‌های اخیر دیگر چنین نگاهی وجود ندارد و تغییرات کاملی به وجود آمده است.

ایران آرت: فیلم "بیوه سیاه" مارول و دیزنی پس از گذشت یازده سال از معرفی شخصیتش در "دنیای سینمایی مارول" سرانجام آماده اکران است. "اسکارلت جوهانسن" بازیگر نامزد اسکار که اولین بار در "مرد آهنی ۲" در این نقش بازی کرده در مصاحبه با "کلایدر" می‌گوید در سال‌های اول به "بیوه سیاه" نگاه جنسی و با او "مثل یک دارایی" برخورد می‌شده است. اما در فیلم اختصاصی این شخصیت، چنین نگاهی وجود ندارد و تغییرات کاملی به وجود آمده.

جوهانسن می‌گوید: "قطعاً تغییر کرده و به نظر من یکی از علت‌های این تغییر – چون من نقشش را بازی می‌کنم [نظر دادن] دشوار است، اما شاید ارتباط زیادی داشته باشد به خود من. ۳۵ ساله و یک مادر خواهم بود و زندگی‌ام متفاوت شده. بدیهی است که ۱۰ سال از آن زمان گذشته و اتفاقاتی افتاده و من درک بسیار متفاوت و تکامل‌یافته‌تری از خودم دارم. به عنوان یک زن، در جایگاه متفاوتی از زندگی‌ام قرار دارم. فکر می‌کنم بیشتر خودم را می‌پذیرم."

جوهانسن اضافه می‌کند: "همه این تغییرات به آن دوری از [نگاه] فوق-جنسی به شخصیت مرتبط است، منظورم این است که نگاه کنید به فیلم "مرد آهنی ۲" که هرچند واقعاً لذت‌بخش بود و لحظات عالی زیادی در آن داشتم، اما به شخصیت نگاهی به‌شدت جنسی شده. به شکلی در موردش حرف زده‌اند که گویی تکه‌ای از یک چیز است، مثل یک دارایی یا چنین چیزی – در واقع مثل تکه‌ای ماتحت. و تونی [استارک] در مقطعی با چنین نگاهی از او نام می‌برد. چه می‌گوید؟"

به گزارش 30نما، جوهانسن به صحنه‌ای از "مرد آهنی ۲" ارجاع می‌دهد که "تونی استارک" با بازی "رابرت داونی جونیور" با "بیوه سیاه/ناتاشا رومانوف" ملاقات می‌کند. "هپی هوگان" همکار تونی روی رینگ بوکس توسط ناتاشا ناک اوت شده و استارک را تحت تأثیر قرار داده. استارک سپس به همسرش "پپر پاپس" می‌گوید: "یکی از این [زن‌ها] می‌خواهم."

جوهانسن ادامه می‌دهد: "حالا وضعیت تغییر کرده. حالا مردم، دختران جوان پیام بسیار مثبت‌تری دریافت می‌کنند، اما بخشی از این تغییر بودن و بیرون آمدن از آن سوی دیگرش و بودن در آن داستان قدیمی، و نیز آن پیشرفت، آن تکامل، شگفت‌انگیز بوده."

"بیوه سیاه" ۹ ژوئیه همزمان با اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ پخش خواهد شد.

اسکارلت جوهانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین