کد خبر: 59195 A

امیلیا کلارک: خشم مردم از دنریس را باور دارم/ بازگشت به جنگ ستارگان؟

امیلیا کلارک: خشم مردم از دنریس را باور دارم/ بازگشت به جنگ ستارگان؟

امیلیا کلارک اعتراف می‌کند که علت خشمگین شدن هواداران از سرنوشت "دنریس تارگرین" در فصل هشتم سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) را درک می‌کند.

ایران آرت: اگرچه دیزنی و لوکاس‌ فیلم برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای دنباله‌های "سولو: داستانی از جنگ ستارگان" داشتند، اما آن فیلم به شکستی کامل در گیشه انجامید. آن فیلم دچار حواشی پشت صحنه شد و "ران هاوارد" برای فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها جایگزین "فیل لرد" و "کریس میلر" با دیزنی همکاری کرد.

یکی از ستارگان فیلم "امیلیا کلارک" بود که به تازگی در مصاحبه با پادکست "هپی سد کانفیوزد" از آن تجربه گفته است. "سولو" اولین و تنها شکست تجاری لوکاس‌فیلم در گیشه بود، اما مخاطبین در سال‌های اخیر به لطف شبکه دیزنی+ این فیلم را کشف و از آن ستایش کردند.

کلارک در این خصوص می‌گوید: "این اتفاق مرا بسیار خوشحال می‌کند چون من عاشق شخصیت "کی‌را" بودم. خیلی خیلی زیاد دوستش داشتم. شخصیت "هان سولو" را دوست داشتم؛ داستان را دوست داشتم؛ عوامل را دوست داشتم؛ آن تجربه را دوست داشتم." او اضافه می‌کند:‌ "‌آن شایعه را نمی‌شد از آن تجربه جدا کرد، اما خیلی خوشحالم که مردم با تأخیر از آن لذت می‌برند."

به گزارش ۳۰نما، کلارک مشارکت در تولید سریال "لاندو" (Lando) که با همکاری "جاستین سیمین" (Dear White People) در حال توسعه است و دسامبر گذشته توسط لوکاس‌فیلم معرفی شد را رد می‌کند و می‌گوید: "هیچ چیزی نشنیده‌ام. مطلقاً هیچ. اما ساخته شدن سریال "لاندو" منطقی است؛ برای این مرد یک سریال اختصاصی بسازید!"

در بخش دیگری از مصاحبه کلارک اعتراف می‌کند که علت خشمگین شدن هواداران از سرنوشت "دنریس تارگرین" در فصل هشتم سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) را درک می‌کند. بهار سال ۲۰۱۹، "بازی تاج‌وتخت" پس از نزدیک به یک دهه و با یک اپیزود نهایی خونین به پایان رسید. شخصیت دنریس در طول سریال فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد اما بسیاری از مخاطبین از آخرین چرخش او ناامید شدند و رفتار او را غیرمنطقی دانستند.

کلارک ۳۴ ساله در مورد آن انتقادات می‌گوید راضی کردن همه هواداران غیرممکن بوده و اضافه می‌کند که می‌داند خشم آن‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد: "درک می‌کنم. می‌دانم چرا مردم خشمگین شدند. کاملاً درک می‌کنم. اما من به عنوان بازیگر می‌گویم نمی‌توانید عدالت را در حق شخصیتی که یک دهه از جان برایش مایه گذاشته‌اید، برایش عرق ریخته‌اید و برایش گریه کرده‌اید ادا کنید بی‌آنکه با او هم‌عقیده باشید. متوجه منظورم هستید؟ بنابراین، من نمی‌توانم بگویم: "باشد، این صحنه را بازی می‌کند، هرچه شما بگویید. به‌شدت عصبانی."

کلارک توضیح می‌دهد که صرف نظر از مسیری که داستان طی می‌کند، بازیگر باید پیروی کند: "باید پیروی کنید و چاره‌ای ندارید… برای چه؟ برای خودتان، برای آن شخصیت، برای سریال و برای داستان‌سرایی. یعنی من یک بازیگرم. داستانی به من سپرده شده و من باید بازگویش کنم. بنابراین، فقط باید سعی کنید تا جایی که ممکن است صداقت و درستی و شخصیت خودتان را به آن ببخشید."

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین