کد خبر: 59238 A

بازگشت مگان فاکس با یک فیلم ترسناک/ عکس

بازگشت مگان فاکس با یک فیلم ترسناک/ عکس

تا مرگ" داستانی در مورد زنی به نام اما با بازی فاکس روایت می‌کند که برای انتقام‌گیری دست او را به دست همسر مرده‌اش بسته‌اند

ایران آرت: مگان فاکس اگرچه با چندگانه "تبدیل‌شوندگان" به شهرت رسید، اما یکی از آثار به‌یادماندنی او فیلم کالت "بدن جنیفر" در ژانر وحشت بود. این فیلم در چند سال اخیر توسط هواداران و حتی منتقدین کشف و قدر دانسته شد. فیلم جدید فاکس "تا مرگ" عنوان دیگری در ژانر وحشت است.

اس.کی. دیل با این فیلم برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی نشسته و فیلمنامه‌ "جیسون کاروی" را ساخته است. "تا مرگ" داستانی در مورد زنی به نام اما با بازی فاکس روایت می‌کند که برای انتقام‌گیری دست او را به دست همسر مرده‌اش بسته‌اند. او باید برای بقا تلاش کند و از چنگ آدم‌کش‌هایی که می‌آیند تا مأموریت خود را به اتمام برسانند بگریزد.

به گزارش 30نما، فیلمبرداری فیلمبرداری "تا مرگ" پاییز سال گذشته در بلغارستان به پایان رسید. فاکس از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ تنها در دو فیلم "لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان" بازی کرد، اما از سال گذشته تاکنون در شش فیلم نقش‌آفرینی کرده است. او امسال در فیلم تریلر و جنایی "نیمه‌شب در سوییچ‌گرس" به کارگردانی "رندال امت" و در مقابل "بروس ویلیس" و "امیل هرش" دیده خواهد شد.

مگان فاکس - فیلم تا مرگ

دیگر بازیگران فیلم "کالن مالوی" که به فیلم "مرد خاکستری" برادران روسو پیوسته، "جک راث"، "اوون مکن"، "امل امین" خواهند بود. "تا مرگ" ۲ ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

مگان فاکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین