کد خبر: 59359 A

لیسا کودرو علت اخراجش از سریال "فریژر" را فاش کرد

لیسا کودرو علت اخراجش از سریال "فریژر" را فاش کرد

کودرو ۵۷ ساله اعتراف می‌کند که وقتی قسمت اول "دوستان" را فیلمبرداری می‌کرده‌اند، احساس کرده که با همبازیانش سازگار نیست.

ایران آرت: لیسا کودرو برای بازی در نقش "رز دویل" در سریال "فریژر" (Frasier) که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۴ پخش شد انتخاب شده بود، اما سه روز پیش از آغاز فیلمبرداری قسمت اول اخراج شد.

کودرو به همراه "جنیفر انیستون" و "کورتنی کاکس" همبازیانش در "دوستان" (Friends) با "برنامه هاوارد استرن" مصاحبه کرده و فاش می‌کند: "برای آن نقش مناسب نبودم [یا] به آن گروه از بازیگران نمی‌خوردم. جواب نمی‌داد اما با خود فکر کردم که "وای من به این مرد [جیمز باروس کارگردان] نمی‌سازم."" نقش رز در نهایت به "پری گیلپین" رسید.

به گزارش 30نما، باروس باید چندین قسمت از سریال "دوستان" را نیز کارگردانی می‌کرد، به همین دلیل کودرو حتی نگران از دست دادن نقش "فیبی بوفی" که چند روز بعد برای آن تست بازیگری داده نیز بود. او فاش می‌کند: "تنها بازیگر از میان ما شش نفر بودم که باید برای جیمی دوباره تست می‌دادم."

کودرو توضیح می‌دهد: "تست بازیگری اضافه‌ای فقط برای جیمز باروس دادم. انجامش دادم و او گفت: "نکته‌ای نیست." با خود فکر کردم: "این یا یعنی کمکی از دستم برنمی‌آید، همان‌گونه که فکر می‌کردم بود" یا اینکه "بله، عالی بود، نکته‌ای ندارم.""

کودرو ۵۷ ساله اعتراف می‌کند که وقتی قسمت اول "دوستان" را فیلمبرداری می‌کرده‌اند، احساس کرده که با همبازیانش سازگار نیست. او به یاد می‌آورد: "فیبی در واقع شخصیتی نبود که عضوی از این گروه باشد، نه به سادگی. تقلایی در کار بود."

 

فرندز لیسا کودرو رز دویل فریژر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین