کد خبر: 59430 A

ذوق‌زدگی مارگو رابی از پیوند هارلی کویین و جوکر

ذوق‌زدگی مارگو رابی از پیوند هارلی کویین و جوکر

شخصیت هارلی با بازی مارگو رابی پیش از فیلم گان، در "جوخه انتحار" به کارگردانی دیوید آیر و سپس "پرندگان شکاری" دیده شده است

ایران آرت: مارگو رابی توضیح می‌دهد که چگونه پیوند شخصیت هارلی کویین و جوکر در زمان وقوع رویدادهای ریبوت "جوخه انتحار" به کارگردانی "جیمز گان" تکامل پیدا کرده است. رابی در مصاحبه با "تورنتو سان" از سیر تکامل شخصیت هارلی می‌گوید.

شخصیت هارلی با بازی رابی پیش از فیلم گان، در "جوخه انتحار" به کارگردانی دیوید آیر و سپس "پرندگان شکاری" دیده شده است. رابی در مورد این شخصیت می‌گوید: "به نظر من او نقاب‌های متعددی برای شخصیتش دارد، موضوعی است که تا همیشه می‌توان واکاوی‌اش کرد."

گان هفته گذشته با تولید فیلمی جداگانه برای "هارلی کویین" مخالفت نکرد و در صفحه اینستاگرامش در پاسخ به پرسش هواداران نوشت: "قطعاً پاسخ مثبت خواهم داد."

رابی می‌گوید: "فکر می‌کنم در "جوخه انتحار" اول او اعتماد به نفس و گستاخی خاصی داشت، چون از حمایت "جوکر" برخوردار بود. فکر می‌کرد: "به این مأموریت خواهم رفت، و او در یک چشم به هم زدن مرا از اینجا بیرون می‌آورد." این امتیاز ویژه او در آن فیلم بود. در "پرندگان شکاری" تبدیل شد به "وای لعنتی، چه دنیای ترسناک و بی‌رحمی. شاید از پسش برنیایم." در این فیلم، زمان سپری شده، مستقیماً به هیچ‌یک از آن فیلم‌ها ارتباط پیدا نمی‌کند، اما چیزی نیست که هارلی را درگیر کرده باشد. منتظر "آقای جی" نیست تا پدیدار شود و نمی‌خواهد بداند که به تنهایی می‌تواند انجامش دهد یا نه. می‌داند که می‌تواند."

به گزارش ۳۰نما، در ریبوت "جوخه‌ی انتحار" طبق اعلام قبلی در رویداد "دی‌سی فن‌دم"، "جوئل کینامان" در نقش "ریک فلگ"، "پیتر کاپالدی" در نقش "کلیفورد دی‌وو/تینکر"، "فلولا بورگ" در نقش "جاولین"، "شان گان" در نقش "جان مونرو"، "پیت دیویدسن" در نقش "ریچارد هرتس/بلک‌گارد"، "سیلوستر استالونه" در نقش "کینگ شارک"، "جی کورتنی" در نقش "دیگر هارکنس"، "میلینگ ان‌جی" در نقش "مانگال"، "نیتان فیلین" در نقش "فلوید بلکین"، "ادریس البا" در نقش "رابرت دوبوا/بلاداسپورت"، "جان سینا" در نقش "کریستفر اسمیت/پیس‌میکر"، "دیوید دستمال‌چیان" در نقش "ابنر کریل"، "مایکل کروکر" در نقش "برایان دورلین"، "دنیلا ملکور" در نقش "رتکچر" و "مارگو رابی" در نقش "هارلی کوئین" بازی می‌کنند. "وایولا دیویس" نیز در نقش رهبر گروه به "جوخه‌ی انتحار" بازمی‌گردد، اما "جرد لتو" در این فیلم جایی نخواهد داشت.

"جوخه‌ انتحار" گان که با رده‌بندی سنی بزرگسال ساخته شده قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران و همزمان از اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

 

مارگو رابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین