کد خبر: 59431 A

چراغ سبز به بهروز وثوقی برای بازگشت به ایران

چراغ سبز به بهروز وثوقی برای بازگشت به ایران

در روزهای اخیر تعدادی از هنرمندان خواستار فراهم شدن مقدمات بازگشت بهروز وثوقی به ایران شدند و حالا رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور مدعی است بستر بازگشت بهروز وثوقی و سایر هنرمندان به ایران مهیا شده است.

ایران آرت: رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور، بازگشت هنرمندان ساکن خارج از کشور به وطن بلامانع است.

سید مجید حلاج‌زاده اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.

به گزارش ایران‌آرت، بهروز وثوقی اسطوره سینمای ایران بارها اعلام کرد که آرزویش بازگشت به ایران است. او پیش از نوروز 1400 در گفتگویی اظهار داشت: من عاشق وطنم هستم. عاشقم مردم وطنم هستم. آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم. از گذشته بگویم و از آینده بگویم از هر چیزی که اتفاق می‌افتد و می‌تواند اتفاق بیفتد باهاشان صحبت کنم . این تنها آرزویی است که دارم. فکر می‌کنم آرزوی خیلی بزرگی است. غیر ممکن هست ولی ممکن هم هست که بشود و اتفاق بیفتد. من بهش فکر می‌کنم که ممکن شود.

بهروز وثوقی اعلام کرد: بیان کرد: من اگر بتوانم ایران بیایم و عمرم اینقدر باشد که بتوانم برگردم آنجا، اول می‌روم سر قبر مادرم. برای اینکه مادرم را خیلی دوست داشتم و متاسفانه وقتی من نبودم فوت کردند. بعد هم خانه آخری که من ازش آمدم بیرون در امیرآباد و در خیابان داوری است. اگر فرصتی باشد دلم می‌خواهد بروم آنجا و خاطرات گذشته خودم را زنده کنم.

در سال‌های اخیر بحث بازگشت خوانندگانی نظیر معین و شهرام شب‌پره هم مطرح شده است و باید دید آیا در آینده این هنرمندان به کشور بازخواهند گشت یا خیر.

 

بهروز وثوقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین