کد خبر: 59436 A

واکنش شارلیز ترون و وین دیزل به رکوردشکنی F9

واکنش شارلیز ترون و وین دیزل به رکوردشکنی F9

فیلم "سریع و خشمگین ۹" (F9) موفق شد رکورد فروش یک فیلم در افتتاحیه را در دوران پساکرونا شکست. این اتفاق با واکنش ستاره‌های فیلم مواجه شده است.

ایران آرت: وین دیزل شنبه شب این هفته رکوردشکنی "سریع و خشمگین ۹" (F9) را جشن گرفت. این فیلم با فروش آخر هفته ۷۰ میلیون دلاری رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه دوران پاندمی را به نام خود ثبت کرد و بالاتر از "مکانی آرام ۲" (A Quiet Place Part II) پارامونت قرار گرفت که ۴۸.۳ میلیون دلار در سه روز اول نمایش در آمریکای شمالی کسب کرده بود.

دیزل در رویداد خیریه CTAOP "شارلیز ترون" به "ورایتی" می‌گوید: "فکر می‌کنم چیزی که بهترین احساس را می‌دهد این است که مردم در حال بازگشت به سالن‌های سینما هستند. اینکه بگویید "سینما بازگشته است!" احساس خوبی دارد." او سپس از استودیوی یونیورسال به دلیل نمایش فیلم تنها در سالن‌های سینما ستایش می‌کند و می‌گوید: "نمی‌توان استودیوهای دیگر را به علت پخش فیلم‌هایشان در شبکه‌های استریمینگ مقصر دانست، اما بعضی از این استودیوها از جمله یونیورسال آنقدر جسارت داشتند که بگویند: "ما از اکران فیلم در سالن سینما حمایت می‌کنیم. به احترام این کارشان کلاه از سر برمی‌دارم."

به گزارش 30نما، "شارلیز ترون" که بار دیگر در قسمت نهم چندگانه ظاهر شده می‌گوید: "شگفت‌آور است. تصور اینکه به نهمین فیلم رسیده‌اند، تحسین‌برانگیز است. فیلمی عالی است برای کمک به بازگشت ما به سالن‌های سینما."

"جوردانا بروستر" همبازی ترون موافت می‌کند: "واقعاً خوشایند است. بازگشت به سالن‌های سینما احساس خوبی دارد – تمام!"

سریع و خشن

در دوره قبلی این رویداد که آگست سال ۲۰۲۰ برگزار شد، فیلم "مکس دیوانه: جاده خشم" (Mad Max: Fury Road) به شکل درایو-این به نمایش درآمد. در رویداد شنبه شب این هفته، مهمانان مراسم از جمله دیزل، ترون، بروستر، "پاریس جکسون" و "جاستین لین" کارگردان فیلم، بدون ماسک حضور پیدا کردند. ترون اضافه می‌کند: "برای رویداد سال گذشته باید مشورت می‌کردیم، اما به شبی چنان موفقیت‌آمیز تبدیل شد که ما به این نتیجه رسیدیم باید نسخه‌ای از آن را دوباره برگزار کنیم."

دیزل در مصاحبه با "برنامه کلی کلارکسون"از علاقه‌اش به آثار موزیکال گفت و اینکه چرا تمایل دارد نسخه موزیکال "سریع و خشمگین" را بسازد. او مشتاقانه از ایده تولید موزیکال این چندگانه استقبال می‌کند و به کلارکسون می‌گوید: "سخت مشتاق ساختن یک موزیکال هستم. بله، تمایل دارم. فاصله زیادی با تولید موزیکال "مردها و عروسک‌ها" با "استیون اسپیلبرگ" نداشتم که در نهایت آن را نساختیم، اما سخت مشتاق تولید یک موزیکال هستم."

 

وین دیزل شارلیز ترون سریع و خشمگین سریع و خشمگین 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین