کد خبر: 59464 A

واکنش جنیفر انیستون به اضطراب متیو پری در قسمت ویژه فرندز

واکنش جنیفر انیستون به اضطراب متیو پری در قسمت ویژه فرندز

متیو پری فاش کرده است که بازی در مقابل مخاطبین حاضر در استودیو ترس و اضطراب شدیدی به او وارد می‌کرده است.

ایران آرت: جنیفر انیستون با متیو پری که فاش کرده بود در حین فیلمبرداری سریال "دوستان" (Friends) دچار اضطراب شدیدی می‌شده، ابراز همدردی کرد. پری در ویژه برنامه این مجموعه که اخیراً از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد، فاش کرده بود که بازی در مقابل مخاطبین حاضر در استودیو ترس و اضطراب شدیدی به او وارد می‌کرده است.

پری برای اولین بار فاش کرد که هر بار از نخندیدن مخاطبین وحشت می‌کرده است: "احساس می‌کردم که اگر نخندند می‌میرم. بدون تردید، احساسی طبیعی نیست، اما گاهی جمله‌ای را می‌گفتم و آن‌ها نمی‌خندیدند و من شروع می‌کردم به عرق ریختن و این تشنج را پیدا می‌کردم که اگر نخندند… وحشت می‌کردم."

انیستون در مصاحبه جدیدی با برنامه "تودی" (Today) به اظهارات پری واکنش نشان داده و می‌گوید: "سطح اضطراب و خود-آزاری "متیو پری" از نخندیدن مخاطبین و استیصالی که احساس می‌کرد را درک نمی‌کردم. احساسی که کاملاً منطقی است."

به گزارش 30نما، "لیسا کودرو" در واکنش به اظهارات پری در ویژه برنامه گفته بود: "این حرف‌ها را برای ما نگفته بودی. به یاد نمی‌آورم که این چیزها را به ما بگویی." پری اضافه می‌کند: "هر شب همین احساس را داشتم."

انیستون در این مصاحبه از میراث به جا مانده از سریال می‌گوید: "داشتن فرصتی برای تسخیر دل مردم سراسر دنیا بی‌نظیر است، چه کمک به از بین رفتن اندوه‌شان باشد، چه بیماری روانی، بیماری از هر نوعی، یا آموزش زبان انگلیسی. به‌شدت… توضیحش دشوار است."

"کورتنی کاکس" دیگر بازیگر این سریال هفته گذشته اعتراف کرد که تنها بازیگر بدون نامزد امی "دوستان" بودن احساساتش را جریحه‌دار می‌کند.

 

جنیفر انیستون سریال فرندز متیو پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین