کد خبر: 59520 A

امبر هرد مادر شد

امبر هرد مادر شد

ایران آرت: امبر هرد، بازیگر فیلم‌های "آکوامن" پنجشنبه این هفته در صفحه اینستاگرامش فاش کرده که تولد اولین فرزندش «اونا پیج هرد» را جشن گرفته است. اونا ۸ آوریل امسال از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است.

نام میانی این نوزاد دختر از «پیج» مادر هرد الهام گرفته شده که در سال ۲۰۲۰ از دنیا رفت. هرد در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار اونا به اشتراک گذاشته است.

به گزارش ۳۰نما، هرد می‌نویسد: «خیلی هیجان‌زده‌ام که این خبر را با شما به اشتراک بگذارم. چهار سال قبل، تصمیم گرفتم که بچه‌دار شوم. می‌خواستم به روش خودم عمل کنم. می‌دانم که برای ما زنان  فکر کردن در مورد این بخش اساسی از سرنوشتمان چقدر بنیادین است. بخشی از وجودم می‌خواهد نشان دهد که زندگی خصوصی من به هیچ کسی ارتباطی ندارد. اما درک می‌کنم که ذات شغلی که دارم وادارم می‌کند مسؤلیتش را بپذیرم. دخترم ۸ آوریل ۲۰۲۱ به دنیا آمد. اسمش اونا پیج هرد است. او آغاز ادامه زندگی من است.»

هرد قرار است در دنباله «آکوامن و قلمرو گمشده» به کارگردانی «جیمز وان» نقش «مرا» را تکرار کند. «جیسون موموآ»، «پاتریک ویلسون» و «پیلو اسبک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

 

امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین