کد خبر: 59654 A

سیگار کشیدن جنجال‌آفرین آقای سوپراستار در کن/ فیلمی که ۵ دقیقه تشویق شد

سیگار کشیدن جنجال‌آفرین آقای سوپراستار در کن/ فیلمی که ۵ دقیقه تشویق شد

تشویق ایستاده عوامل فیلم به مدت طولانی، یا اظهار بیزاری از آن‌ها، یکی از خصوصیات نمایش فیلم در جشنواره کن است. این رسم شاید برای آدام درایور خسته‌کننده بود...

ایران آرت: آدام درایور در حین پنج دقیقه تشویق ایستاده عوامل و بازیگران فیلم موزیکال "آنت" در اولین روز جشنواره کن ۲۰۲۱، ملول شد و به سیگار روی آورد. درایور در مراسم افتتاحیه این فیلم کنار "ماریون کوتیار" و دیگر عوامل فیلم ایستاده بود.

"آنت" اولین فیلم "لئوس کاراکس" کارگردان فرانسوی از سال ۲۰۱۲ تا امروز است و نقدهای منفی و مثبتی دریافت کرده، اما حضار تصمیم گرفتند که پنج دقیقه کاراکس و دیگر عوامل فیلمش را به صورت ایستاده تشویق کنند.

در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی در حال به اشتراک‌گذاری است، درایور در کنار کوتیار و "سایمون هلبرگ" بازیگر سریال "تئوری بیگ بنگ" در حال دست زدن دیده می‌شود. در حالی که کاراکس از تشویق تماشاگران به وجد آمده، درایور اما سیگاری از جیب درمی‌آورد و شروع به دود کردنش می‌کند.

به گزارش ۳۰نما، تشویق ایستاده عوامل فیلم به مدت طولانی، یا اظهار بیزاری از آن‌ها، یکی از خصوصیات نمایش فیلم در جشنواره کن است. "کشتن گوزن مقدس"و "مسئول خرید شخصی" از جمله فیلم‌هایی‌اند که در دوره‌های اخیر جشنواره با اعتراض بینندگان در سالن نمایش مواجه شده‌اند. در سال ۲۰۱۷ وقتی فیلم "اوکجا" (Okja)‌ "بونگ جون هو" اکران شد، حضار پس از نمایش لوگوی نت‌فلیکس در ابتدای فیلم شروع به ایجاد سر و صدای اعتراض‌آمیز کردند.

"دیوید ارلیک" منتقد "ایندی‌وایر" در مورد "آنت" می‌نویسد: "از تک تک لحظات خشک، خوستایانه، و دیوانه‌وارش عمیقاً ملول شدم."

"آدام درایور" در فیلم "آنت" نقش یک استند-آپ کمدین و "ماریون کوتیار" نقش همسر او، یک خواننده‌ی اپرای معروف را بازی کرده‌اند. زندگی باشکوه آن‌ها با به دنیا آمدن دخترشان "آنت" چرخشی غیرمنتظره پیدا می‌کند. کار خلق موسیقی اریجنال فیلم به گروه "اسپارکس" سپرده شده.

"آنت"‌ آگست آینده در آمریکا اکران خواهد شد.

 

جشنواره فیلم کن آدام درایور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین