کد خبر: 59675 A

فیلم "قهرمان" اصغر فرهادی را کدام کمپانی خرید؟

فیلم "قهرمان" اصغر فرهادی را کدام کمپانی خرید؟

کمپیانی «Cineart» حق اکران فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی را در دو کشور هلند و بلژیک به دست آورد.

ایران آرت: هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از چند روز پیش آغاز به کار کرده و فیلم «قهرمان» نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد کرد.

این فیلم اولین نمایش خود را ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره تجربه خواهد کرد و پس از آن چهار نمایش دیگر نیز در کن خواهد داشت. 

به گزارش ایسنا، کمپانی «Cineart» که در کشورهای بلژیک و هلند فعالیت دارد، اعلام کرده حق نمایش فیلم فارسی‌زبان و جدید «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را در کنار آثار چند کارگردان دیگر حاضر در بخش رقابتی شامل «ژاک اودیار»، «نانی مورتی»، «یواخیم لافوس« و «نبیل عیوش» به دست آورده است. 

«Cineart» پیش‌تر حق نمایش فیلم‌های «جدایی»، «گذشته»، «همه می‌دانند» و «فروشنده» را نیز در هلند و بلژیک در اختیار داشته است. 

استودیو آمازون حق پخش فیلم «قهرمان» را در آمریکا در اختیار دارد و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه‌کنندگی و فروش بین‌المللی فیلم جدید فرهادی را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

 

اصغر فرهادی قهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین