کد خبر: 59729 A

جیسون موموآ با دختر مهربان می‌آید/ عکس

جیسون موموآ با دختر مهربان می‌آید/ عکس

جیسون موموآ و ایزابلا مرسد در این فیلم نقش پدر و دختری را بازی می‌کنند که در یک توطئه خطرناک پیرامون صنعت دارو گرفتار شده‌اند.

ایران آرت: جیسون موموآ ستاره سابق "بازی تاج‌وتخت" که در حال بازی مقابل دوربین "جیمز گان" در "آکوامن ۲" است، و پاییز آینده "تل‌ماسه" (Dune) "دنی ویلنوو" را در سالن‌های سینما و اچ‌بی‌او مکس دارد، بازیگر نقش اول فیلم "دختر مهربان" (Sweet Girl) نت‌فلیکس است.

موموآ و ایزابلا مرسد در این فیلم نقش پدر و دختری را بازی می‌کنند که در یک توطئه خطرناک پیرامون صنعت دارو گرفتار شده‌اند. این فیلم تا اواخر ماه آگست پخش نمی‌شود، اما از تریلر رسمی آن رونمایی شده است.

دیگر بازیگران فیلم "جاستین بارتا"، "ایمی برنمان"، "مانوئل گارسیا رالفو"، "رازا جفری"، "لکس اسکات دیویس" و "مایکل ریموند-جیمز" خواهند بود و "برایان اندرو مندوزا" روی صندلی کارگردانی نشسته است. "گرگ هرویتس" و "فیلیپ آیسنر" نویسندگان فیلمنامه‌اند و موموآ، مندوزا و "برد پیتون" تهیه‌کنندگان پروژه بوده‌اند.

Untitled

به گزارش 30نما، در خلاصه داستان فیلم آمده است: ""ری کوپر" مرد متعهد به خانواده، به دنبال گرفتن انتقام از یک کمپانی داروسازی است که داروی مورد نیاز همسرش (آدریا آرخونا) که از سرطان جان می‌سپارد را از بازار جمع‌آوری می‌کند. جستجوی ری برای یافتن حقیقت کار او و دخترش ریچل را به برخوردی مرگبار می‌کشاند، و مأموریت ری به نبردی برای محافظت از تنها عضو باقی‌مانده خانواده‌اش می‌انجامد."

موموآ سال آینده نیز فیلم "اسلامبرلند" به کارگردانی "فرانسیس لی" را در نت‌فلیکس خواهد داشت.

فیلم "دختر مهربان" ۲۰ آگست از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

جیسون موموآ دختر مهربان ایزابلا مرسد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین