کد خبر: 59737 A

شهره آغداشلو بازیگر فیلم "کیمیاگر" شد/ اقتباس از رمان معروف پائولو کوئلیو

شهره آغداشلو بازیگر فیلم "کیمیاگر" شد/ اقتباس از رمان معروف پائولو کوئلیو

شهره آغداشلو بازیگر ایرانی ساکن آمریکا که در فیلم‌های هالیوودی بسیاری نقش‌آفرینی کرده، به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم اقتباسی "کیمیاگر" معرفی شد.

ایران آرت: سباستین دسوزا، تام هولاندر و شهره آغداشلو سه بازیگری هستند که به پروژه سینمایی "کیمیاگر" با اقتباس از رمان فلسفی نوشته "پائولو کوئلیو" نویسنده برزیلی پیوستند. 

"ویل اسمیت" بازیگر هالیوودی، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی است که قرار است از ماه سپتامبر در کشور مراکش مقابل دوربین برود و "کوین فراکس" نیز کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. 

"سباستین دسوزا" در نقش پسری چوپان اهل اندولس به نام "سانتیاگو" بازی می‌کند که در جست‌وجویی حماسی برای کشف هدف انسان در زندگی است.

همچنین "یوردی مولا"، "یوسف کرکور" و "اشرف برهوم" دیگر بازیگران فیلم "کیمیاگر" هستند. 

به گزارش ایسنا، "لاورنس فیشبورن" برای مدت ۱۶ سال قصد داشت نسخه سینمایی رمان "کیمیاگر" را پس از خریداری حق ساخت آن از کمپانی برادران وارنر بسازد. کمپانی برادران وارنر حق اقتباس سینمایی از رمان پرفروش "کیمیاگر" را در سال ۲۰۰۳ به دست آورده بود. در نهایت این پروژه با تهیه‌کنندگی "ویل اسمیت" (وستبروک استودیو) و همچنین دو کمپانی "پالم استار" و "نتر فیلمز" ساخته خواهد شد. 

تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از رمان "کیمیاگر" در سراسر جهان فروخته شده و این کتاب با ترجمه به ۵۶ زبان جهان، رکورددار گینس به عنوان کتابی است که تاکنون بیش از هر اثر ادبی دیگری از نویسندگان در قید حیات ترجمه شده است. 

 

ویل اسمیت شهره آغداشلو پائولو کوئلیو کیمیاگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین