کد خبر: 59838 A

توضیح خانم مجری درباره عکس جنجالی‌اش/ دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم

توضیح خانم مجری درباره عکس جنجالی‌اش/ دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم

شیرین صمدی مجری سابق شبکه دو، با انتشار عکس بی‌حجاب در شبکه مجازی خبرساز شد و حالا او از وضعیت کاری خود در آینده می‌گوید.

ایران آرت: شیرین صمدی مجری سابق شبکه دو که در برنامه "عصر خانواده" فعالیت داشته است با انتشار پستی بدون حجاب به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود. این مجری پیش از عصر خانواده اجرای برنامه هایی چون صبح بخیر ایران ، سیمای خانواده و… بوده است.

حال او در اولین موضع رسمی اش پس از این اقدام اعلام کرد: دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم.

وی در گفتگو با صبا افزود: خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

صمدی درباره شکل حضورش در فضای مجازی بعد از قطع همکاری اش با صداوسیما در این سال ها گفت: الان مدت هاست که در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

مجری سابق تلویزیون عنوان کرد که همچنان در این مدت پیشنهادهایی از جانب تهیه کننده ها داشته است.

او اضافه کرد: جالب است که من در این مدت هم پیشنهاد اجرا داشتم و حتی یک خانمی هم از بخش پورتال مجریان شبکه دو مرتب برای تکمیل کردن اطلاعات با من تماس می‌گرفت اما من هم اعلام می کردم که دیگر اجرا نمی کنم و مجری نیستم و مرا از لیست خط بزنید!

صمدی درباره اینکه ممنوع التصویر شده است، بیان کرد: من نه پرسیدم و نه می دانم که ممنوع التصویر هستم یا نه، اما به یکی از دوستانی که خیلی به من محبت داشت و دوست داشت در برنامه اش حاضر باشم گفته بودند که ایشان ممنوع التصویر نیست اما از او استفاده نکنید.

او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان این گفتگو و در پاسخ به اینکه می خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه های دیگر بالا می برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم اما درباره آینده ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم

 

مجری زن شیرین صمدی مجری تلویزیون خانم مجری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین