کد خبر: 60058 A

رکورد پرفروش‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ شکسته شد

رکورد پرفروش‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ شکسته شد

«ارتش مردگان/Army of the Dead» با ۷۵ میلیون بازدید پربیننده‌ترین فیلم کمپانی نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۱ شد.

ایران آرت: فیلم اکشن زامبی محور «ارتش مردگان» به کارگردانی زک اسنایدر در چهار هفته نخست پخش توانست به آمار خیره‌کننده ۷۵ میلیون بازدید کننده دست پیدا کند. با توجه به ۲۰۹.۱۸ میلیون کاربری که نت‌فلیکس در جهان دارد، حدود ۳۶ درصد کاربران «ارتش مردگان» را تماشا کرده‌اند.

پیش از این سریال فانتزی درام «دندان شیرین/Sweet Tooth» با ۶۰ میلیون بیننده؛ پربازدیدترین سریال شبکه نت‌فلیکس در چهار ماهه نخست امسال بود.

به گزارش میزان، در مقام‌های بعدی سریال‌ «سایه و استخوان/Shadow and Bone» با ۵۵ میلیون و سریال فرانسوی «لوپین/LUPIN» با ۵۴ میلیون بیننده قرار دارند. گفتنی است سریال «لوپین» به‌عنوان اولین سریال فرانسوی نت‌فلیکس که به فهرست ده سریال برتر سرویس‌های استریم آمریکا راه پیدا کرده است، با الهام از ماجراهای آرسِن لوپین به روایت زندگی «آسان دیوپ»، دزد شرافتمندی می‌پردازد که قصد دارد انتقام پدرش را از یک خانواده ثروتمند بگیرد.

داستان «ارتش مردگان» مربوط به گروهی سارق است که قصد دارند بزرگترین سرقتی که تا به حال انجام داده‌اند را در شهر لاس وگاس به سرانجام برسانند، شهری که مورد هجوم زامبی‌ها قرار گرفته و این ارتش به آن مکان یورش می‌برند. فیلم‌های شناخته شده و معروف بسیاری همچون «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»، «مرد پولادین» و «طلوع مردگان» توسط کارگردان زک اسنایدر ساخته شده است.

 

نتفلیکس ارتش مردگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین