کد خبر: 60074 A

چرا فیلم جانی دپ اکران نمی‌شود؟

چرا فیلم جانی دپ اکران نمی‌شود؟

علل کمپانی MGM در اکران فیلم جدید جانی دپ به نام «میناماتا» اعتراض کارگردان این فیلم سینمایی را به همراه داشته است.

ایران آرت: آندرو لیویتاس کارگردان فیلم سینمایی «میناماتا» نامه‌ای به کمپانی مترو گلدوین مایر (MGM) ارسال کرده و این استودیو را به از بین بردن و دفن کردن اثر سینمایی اش متهم کرده است. او دلیل این موضوع را نقش آفرینی جانی دپ و مشکلات شخصی که اخیرا داشته است عنوان کرد. این فیلم بعد از اولین اکران در جشنواره برلین ۲۰۲۰ توسط کمپانی مترو گلدوین مایر خریداری شد.

این کمپانی به وبسایت ددلاین اعلام کرده است که قصد از بین بردن این فیلم را ندارد و فقط منتظر زمان مناسبی برای اکران است. این در حالی است که این فیلم قرار بود در ماه فوریه ۲۰۲۱ اکران شود، اما این اتفاق نیفتاد. کارگردان فیلم در اظهاراتش مدعی شده که تلاش کرده نظر کمپانی را عوض کند، اما او را رد کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جانی دپ در این فیلم نقش یک عکاس خبری به نام یوجین اسمیت را بازی می‌کند. شخصی که به دلیل بی‌توجهی و رعایت نکردن استاندارد‌های حرفه‌ای عکاسی و به نمایش کشیدن عکس‌های واضحی از خشونت‌ها در جنگ جهانی دوم شهرت فراوانی یافت. این مسائل را می‌توان به شکست جانی دپ در پرونده شکایت از مجله انگلیسی «سان» مرتبط دانست. او پس از شکست در این پرونده از مجموعه فیلم‌های سینمایی «جانوران شگفت انگیز» کمپانی برادران وانر خارج شد تا مدس میکلسن جایگزین او شود.

«میناماتا» دومین تجربه کارگردانی لیویتاس بعد از فیلم سینمایی «لالایی» در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود که در آن امی آدامز و جنیفر هادسون ایفای نقش کردند.

 

جانی دپ آندرو لیویتاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین