کد خبر: 60099 A

چرا فیلم کیت بلانشت و بردلی کوپر به جشنواره ونیز نرسید؟

چرا فیلم کیت بلانشت و بردلی کوپر به جشنواره ونیز نرسید؟

با اعلام مدیر هنری جشنواره فیلم ونیز، گی‌یرمو دل تورو تلاش زیادی برای رساندن فیلم پرستاره «کوچه کابوس» به جشنواره کرده که البته بی نتیجه مانده است.

ایران آرت: آلبرتو باربرا مدیر هنری جشنواره فیلم ونیز می‌گوید قرار بود گی‌یرمو دل تورو با جدیدترین اثرش به نام "کوچه کابوس" به جشنواره فیلم ونیز بازگردد، اما او نتوانسته فیلم را به موقع به پایان برساند.

باربرا در مصاحبه با ورایتی تأکید می‌کند که دل تورو برای به موقع رساندن فیلم جدیدش به جشنواره تلاش زیادی کرده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این کارگردان با فیلم فیلم "شکل آب" در سال ۲۰۱۷ برنده شیر طلا ونیز شد و بعد از آن نیز اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اسکار را نیز کسب کرد. دل تورو سپس ریاست هیئت داوران جشنواره سال ۲۰۱۸ شد و شیر طلا را به آلفونسو کوارون برای فیلم "رما" اهدا کرد.

باربرا در این باره گفت: گی‌یرمو می‌خواست پس از "شکل آب" و ریاست هیئت داوران در سال ۲۰۱۸، به ونیز برگردد. او به معنای واقعی کلمه برای تمام کردن به موقع فیلمش با زمان رقابت کرد. حتی تا یک هفته قبل، او امیدوار بود که فیلم را برساند، هرچند در آن مقطع هم این امر غیرممکن بود، زیرا هنوز باید بخش‌هایی از موسیقی و مراحل دیگر پس تولید را انجام دهند.

کوچه کابوس اقتباسی است از رمانی به همین نام به نوشته ویلیام لیندزی و با نقش آفرینی بردلی کوپر در نقش یک کارگر جاه‌طلب کارناوال که استعدادش فریب دادن مردم است. علاوه بر کوپر در این فیلم ستارگانی چون، تونی کولت، کیت بلانشت، ویلم دافو، رونی مارا، ران پرلمن، و ریچارد جنکینز در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۲۰ آماده نمایش شود، اما شیوع کرونا آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. فیلمبرداری پروژه دسامبر گذشته به پایان رسید. "کوچه کابوس" سوم دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

این دوره از جشنواره فیلم ونیز از تاریخ یکم تا یازده سپتامبر برگزار خواهد شد.

 

جشنواره فیلم ونیز بردلی کوپر گیرمو دل تورو گی یرمو دل تو رو آلبرتو باربارا کوچه کابوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین