کد خبر: 60163 A

دلبری لیدی گاگا از هواداران با لهجه ایتالیایی‌اش

دلبری لیدی گاگا از هواداران با لهجه ایتالیایی‌اش

نخستین تیزر فیلم "مزون گوچی" ساخته ریدلی اسکات منتشر شده است و هواداران لیدی گاگا مهارت او را در تقلید لهجه ایتالیایی تحسین کرده‌اند.

ایران آرت: در فیلم جنایی "مزون گوچی"، لیدی گاگا نقش پاتریتسیا رجیانی، همسر سابق مائوریتسیو گوچی (آدام درایور) را ایفا می‌کند که در سال‌های ۱۹۸۰ رئیس مزون گوچی بود. 

رجیانی در سال ۱۹۹۸ به جرم سازماندهی قتل شوهرش محکوم شد. مائوریتسیو گوچی در سال ۱۹۹۵ در محوطه بیرونی خانه‌اش به ضرب گلوله کشته شد. آن دو در سال ۱۹۸۵ از یکدیگر جدا شده بودند.

داستان فیلم اقتباسی از رویدادهایی است که به محاکمه رجیانی منجر شد. او به جرم سازماندهی  ترور شوهرش به ۱۸ سال حبس محکوم شد.

در این فیلم همچنین جرد لتوُ در نقش پائولو گوچی، آل پاچینو در نقش آلدو گوچی، و سلما هایک در نقش جیزپینا شرکت دارند.

به نقل از ایندیپندنت، هواداران گاگا از مهارت خواننده ترانه "این گونه زاده شده‌ام" در تقلید لهجه ایتالیایی تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. هواداری نوشته است: "عاشق این توییت و دریافت آگهی مزون گوچی و یادآوری های مربوط به فروش بلیت و زمان اکران آن هستم. تریلر رسمی آن را با شرکت لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، جرمی آیرونز، و ال پاچینو با کارگردانی ریدلی اسکات ببینید. ۲۴ نوامبر فقط در سینماها."

جوئل میرز، سردبیر "راتِن توماتوز"، نوشت: "خدای من، مزون گوچی در اصل با مکان‌های بهتر، لباس‌های مجلل‌تر و فضای گذشته‌اش و لیدی گاگا با آن لهجه، بهتر شده است. مرا هم شرکت دهید"

شخص دیگری نوشت: "لهجه لیدی گاکا دقیق و بی عیب است. کاملا کاراکترش را زیر کنترل دارد. و رمز و راز و جذابیتش را به عنوان یک بازیگر از دست نمی دهد: دلیل آن که آنهمه جایزه برای فیلم "ستاره ای متولد می شود" ربود. #مزون گوچی."

لیدی گاگا

"لهجه لیدی گاکا دقیق و بی‌عیب است. کاملا کاراکترش را زیر کنترل دارد. و آن رمز و راز و جذابیتش را به عنوان یک بازیگر از دست نمی‌دهد: به همین دلیل هم آن همه جایزه برای فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" ربود. #مزون گوچی.

برخی از کاربران حتی لهجه این خواننده ۳۵ ساله را با  لهجه دُناتِلا ورساچی مقایسه کرده‌اند. "تصور من است یا لهجه لیدی گاگا به گونه‌ای شگفت‌آور شبیه به لهجه دُناتِلا ورساچی در مزون گوچی است؟"

کاربر دیگری نوشت: "من حتی زبان ایتالیایی نمی دانم ما می دانم که او لهجه اش را با مهارت تقلید کرده است. درست بگوش می رسد و حسش هم درست است."

"لهجه لیدی گاگا بسیار دقیق است. تمام بازیگران این فیلم عالی هستند. این (فیلم) قطعا شایسته جایزه اسکار است." 

 

لیدی گاگا مزون گوچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین