کد خبر: 60285 A

خالقان "بازی تاج و تخت" سریال جدید می‌سازند/ انتخاب بازیگر نقش اصلی

خالقان "بازی تاج و تخت" سریال جدید می‌سازند/ انتخاب بازیگر نقش اصلی

ایزا گونزالس در مراحل پایانی بستن قرارداد برای حضور در سریال علمی-تخیلی «مسئله سه جسم/ Three-body problem» محصول کمپانی نتفلیکس است.

ایران آرت: کمپانی نتفلیکس در مراحل انتخاب بازیگران «مسئله سه جسم» است و ایزا گونزالس در حال حاضر در مرحله مذاکره و بستن قرارداد برای حضور در این سریال است. ایزا گونزالس اولین بازیگری است که نام او برای این مجموعه تلویزیونی که ساخت آن به تعویق افتاده بود رسانه‌ای شده است. پیش از این قتل لین چی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم باعث شد تا این پروژه وارد یک بحران بزرگ و حتی لغو شدن شود.

کارگردانی این سریال بر عهده دی. بی. وایس و دیوید بنیاف سازندگان سریال موفق «بازی تاج و تخت/ Game of Thrones» است و اولین سریالی است که وایس و بنیاف پس از پایان تولید و پخش سریال «بازی تاج و تخت»، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته‌اند.

به گزارش میزان، این مجموعه اقتباسی است از رمان معروف علمی-تخیلی چینی نوشته لیو سیشین به نام «مسئله سه جسم» از سه‌گانه‌ای تحت عنوان «یادآوری گذشته زمین/ Remembrance of Earth’s Past» که خوانندگان چینی کل این سه‌گانه را با نام «مسئله سه جسم» می‌شناسند.

خالقان مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» در بیانیه‌ای پیش از این اعلام کرده بودند: سه‌گانه لیو سیشین یکی از جاه‌طلبانه‌ترین مجموعه داستان‌های علمی‌-تخیلی است که تا به حال خوانده‌ایم، مجموعه‌ای که خوانندگان را به سفری از دهه ۱۹۶۰ تا پایان زمان می‌برد، سفری از زمین به حاشیه‌های دور کیهان. ما به دنبال این هستیم که سال‌های آینده زندگی‌مان را صرف تجسم‌بخشیدن به این مجموعه برای مخاطبان در سراسر جهان کنیم.

به گفته معاون نتفلیکس داستانی که قرار است مجموعه بر اساس آن ساخته شود با وجود تخیلی‌بودن به شدت واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد. اثری هم‌زمان منحصربه‌فرد، خاص و سمپاتی‌برانگیز که نشان می‌دهد انسان‌ها تا چه اندازه در برابر یک تهدید بیرونی آسیب‌پذیرند و در مقابل چنین تهدیدی چطور می‌توانند به‌سادگی متحد یا متفرق شوند.

 

بازی تاج و تخت دیوید بنیوف ایزا گونزالس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین