کد خبر: 60349 A

واکنش همسر علی سلیمانی به حاشیه‌ها/ با آبروی علی بازی نکنید!

واکنش همسر علی سلیمانی به حاشیه‌ها/ با آبروی علی بازی نکنید!

همسر علی سلیمانی می‌گوید: ما ذهن مان درگیر بیماری و درمان علی است و کاش با حواشی و رفتارهای نامناسب درگیری مضاعفی برای ما ایجاد نکنند.

ایران آرت: همسر علی سلیمانی که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، از برخی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی درباره این هنرمند انتقاد کرد.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است و روند درمانی خود را طی می‌کند. اخبار و حواشی مختلفی در خصوص وضعیت جسمانی و شرایط درمانی این هنرمند منتشر شده که برخی از آنها به گفته همسر علی سلیمانی به دور از واقعیت هستند.

سهیلا جوادی همسر علی سلیمانی درباره وضعیت جسمانی و روند درمانی این بازیگر، به خبرنگار مهر گفت: درمان علی در حال انجام است و پزشکان او را در وضعیت بیهوشی قرار داده‌اند تا داروهای مورد نیاز را به او تزریق کنند.

به گزارش مهر، وی در حالی که به دلیل برخی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی آزرده خاطر بود، تصریح کرد: برخی در فضای مجازی به دنبال جمع کردن حمایت مالی برای درمان علی سلیمانی هستند که این رفتار بسیار ناشایست است. از این افراد می‌خواهم با آبروی علی سلیمانی بازی نکنند.

جوادی در پایان تأکید کرد: ما ذهن مان درگیر بیماری و درمان علی است و کاش با حواشی و رفتارهای نامناسب درگیری مضاعفی برای ما ایجاد نکنند.

 

علی سلیمانی بازیگر ایرانی سهیلا جوادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین