کد خبر: 60709 A

قدردانی جانی دپ از هوادارانش/ سربازهای شگفت‌انگیز من هستید

قدردانی جانی دپ از هوادارانش/ سربازهای شگفت‌انگیز من هستید

جانی دپ خطاب به هوادارانش گفت: شما جنگجویید. همه شما جنگجویید. همه شما سربازانی شگفت‌انگیزید. از شما سپاسگزارم، خدا پشت و پناهتان.

ایران آرت: جانی دپ هوادارانی که از او در نبرد حقوقی با همسر سابقش "امبر هرد" حمایت کردند را به "سرباز" و "جنگجو" تشبیه کرد. پنجشنبه این هفته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که دپ را در حال دست تکان دادن برای هواداران از درون یک خودرو نشان می‌داد. ادعا شده است که این ویدیو چند روز قبل ضبط شده است.

صدای یکی از هوادران در این ویدیو به گوش می‌رسد که می‌گوید او را "باور" دارد نه افرادی که اتهاماتی علیه‌اش مطرح کرده‌اند. دپ برای هواداران دست می‌زند و بوسه‌ای به سمت جمعیت می‌فرستد و می‌گوید: "شما جنگجویید. همه شما جنگجویید. همه شما سربازانی شگفت‌انگیزید. از شما سپاسگزارم، خدا پشت و پناهتان."

به گزارش 30نما، نوامبر سال گذشته قاضی بریتانیایی اعلام کرد که اتهامات وارد شده از سوی نشریه "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش خوانده بود "اساساً درست" بوده است. این بازیگر ۵۸ ساله سپس کوشید حکم صادر شده را برگرداند اما موفق نشد.

با این حال، ۱۷ آگست گزارش شد که دپ پیروزی بزرگی علیه هرد به دست آورد و قاضی ویرجینیا اعلام کرد که به پرونده شکایت ۵۰ میلیون دلاری این بازیگر از هرد به دلیل افترازنی در "واشینگتن پست" رسیدگی خواهد شد. هرد در ماه آوریل تلاش کرده بود تا با توجه به شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه "سان" در بریتانیا، شکایت جدیدش را رد کند.

دادگاه رسیدگی به شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد در ویرجینیا به آوریل سال ۲۰۲۲ موکول شده است. دپ ادعا می‌کند که انتشار مقاله بازیگر "آکوامن" (Aquaman) در "واشینگتن پست" سبب شده که بازی در ریبوت "دزدان دریایی کارائیب" را از دست بدهد. علاوه بر این دپ می‌گوید خودش قربانی خشونت خانگی در دوران کوتاه ازدواجش با هرد بوده است.

دپ در پرونده شکایت از "سان" سعی کرد حکم قاضی را زیر سؤال ببرد. او مدعی شد هرد برخلاف ادعایش ۷ میلیون دلار به مراکز خیریه از جمله "بیمارستان کودکان لس‌آنجلس" اهدا نکرده است. یکی از وکلای هرد این ادعای دپ را تأیید می‌کند.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین